تازه های سایت

کد مطلب: 39774
19. آذر 1398 - 10:11
شنیدیم سرمربی سابق پرسپولیس در مذاکرات غیرمستقیم به فدراسیون اعلام کرده یکی از دستیارانش در تیم ملی ایران، باید زلاتکو ایوانکوویچ برادرش باشد!

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مسئولان فدراسیون فوتبال قصد داشتند نظر سرمربی پیشین پرسپولیس را برای عقد قرارداد پس از فسخ با سرمربی بلژیکی جلب کنند و حتی گفته می‌شد به توافقاتی نیز رسیده‌اند. در همین راستا برانکو در مذاکرات غیررسمی با فدراسیون برای نشستن روی نیمکت تیم ملی خواهان عقد قرارداد سه ساله شده و عنوان کرده باید مطالبات او از پرسپولیس و مالیاتش بابت حضور در این تیم پرداخت شود. فدراسیون فوتبال ابتدا قصد داشت قرارداد کوتاه‌مدت با مرد کروات ببندد و در نهایت با عقد قرارداد بلندمدت با این مربی مخالفت کرده، اما به برانکو اعلام کرده نه تنها حاضر به پرداخت مالیات ۲۲۰ هزار یورویی اوست بلکه طلبش را هم از پرسپولیس می‌گیرد. برانکو البته یک شرط دیگر هم برای نشستن روی نیمکت ایران داشته است. شنیدیم سرمربی سابق پرسپولیس به فدراسیون اعلام کرده یکی از دستیارانش در تیم ملی ایران، باید زلاتکو ایوانکوویچ برادرش باشد!

گویا فدراسیون هنوز جوابی به این درخواست یا شرط برانکو نداده، اما دور از ذهن نیست این مربی کروات برادرش را دستیار خود کند. زلاتکو ایوانکوویچ در سال ۲۰۰۵ برای یک فصل به ایران آمد و هدایت تیم برق شیراز را در لیگ برتر بر‌عهده گرفت ولی پس از آن دوباره به اسلوبودا بازگشت و برای چهار سال در آن جا حضور داشت. واراژدین آخرین تیمی بود که زلاتکو قبل از حضور در پرسپولیس در آن فعالیت می‌کرد. برادر برانکو در تیم زادگاهش به عنوان مدیر در باشگاه و سرمربی تیم زیر ۱۶ سال تا سال ۲۰۱۵ فعالیت داشت. دو سال قبل سرمربی اسبق تیم برق شیراز به عنوان جانشین سر‌تن چوک فعالیت خود را در جمع سرخپوشان آغاز کرد و همراه برادرش به عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران رسید. پس از آن نیز این دو برادر با هم به الاهلی رفتند که سرانجام خوبی در تیم سعودی برایشان رقم نخورد.

گفتنی است مذاکرات غیر رسمی فدراسیون و برانکو در حال حاضر متوقف شده است. گفته می شود با توجه به شروط برانکو، فدراسیون فعلاً قید سرمربی سابق پرسپولیس را زده و به سمت مربی ایرانی متمایل شده است.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

دیدگاه شما