تازه های سایت

کد مطلب: 39769
19. آذر 1398 - 10:05
رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:در نشست هیات مدیره پیرامون استعفای فتحی تصمیم خواهیم گرفت.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، اسماعیل خلیل زاده در گفت و گو با برنامه فوتبال برتر اظهار داشت:من حاضر هستم در برنامه تلویزیونی حاضر شوم و همه چیز را توضیح بدهم.ما کدام بند قرارداد استراماچونی را اجرا نکردیم؟ مشکلی که به وجود آمده این است که در قرارداد قید شده حتما باید پول من را در بانک ایتالیا واریز کنید.

وی افزود: در مرحله اولی که این مربی به استقلال آمد پول را مستقیم به حسابوی واریز کردیم و در مرحله دوم توسط یک فرد سوم از کشور همسایه پول را به حساب وی ریختیم اما در مرحله سوم حساب این مربی در ایتالیا بسته شد چون دایره تحریم های ما خیلی تنگ شده است. ما به استراماچونی پیشنهاد کردیم که در ترکیه حسابی برای او باز کنیم و پول را به آنجا بریزیم اما او قبول نکرد.

رئیس هیات مدیره استقلال تصریح کرد: ما 110 هزار یورو چهارشنبه گذشته در کشور چک به حساب جدید وی واریز کردیم ولی پول برگشت خورده است. ما حتی می خواستیم پولی که برگشت خورده را نقدا پرداخت کنیم ولی باز هم قبول نکرد. او می دانست ما مشکل تحریم داریم و حتی در مصاحبه آخرش هم این مساله را عنوان کرد.

خلیل زاده ادامه داد: او در این چند روز دوباره از ما خواست که قراردادش را یکسال کم کنیم. من قبول کردم و از او به جلسه هیات مدیره دعوت کردم ولی این مربی نیامد و اصلا به تلفن های ما جواب نداد. در نهایت هم از ایران رفت. با اینکه در شخصیت ما نبود ولی بعد از جلسه با بازیکنان 2 نفر از مدیران ما به منزل وی رفتند ولی او در منزل نبود. ما او را نیاوردیم که قهر کند و برود؟

بیشتر بخوانید:

شرط استراماچونی پذیرفته شد

وی ادامه داد: آن زمانی که وی را جذب کردیم به او اعتقاد داشتیم و الان هم اعتقاد داریم.این را هم بگویم با همه احترامی که قائل هستیم ولی پرداختی ها هیچ ربطی به وزارت ورزش ندارد. وزیر ورزش که رئیس مجمع ما هم هست هیچ وقت در کار ما دخالت نکرده اما ما هر زمان که دچار مشکل شدیم از وزیر خواستیم به ما کمک کند. من و منزوی در شب بازی دربی از استراماچونی خواهش کردیم اگر مشکلی داشت با شماره ما تماس بگیرد ولی او هیچوقت چیزی نگفت.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در ادامه گفت: من بارها از او خواستم به جلسه بیاید ولی او با کار غیر حرفه ای به نشست ما نیامد. ما یک مدیر داریم که مرتب در تمرینات است و حتی سرمربی تیم به او گفته بود تیم لباس ندارد و مشکل زمین دارد اما وقتی از وی دعوت کردیم به جلسه نیامد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استراماچونی به ایران بر می گردد یا خیر گفت:10 دقیقه پیش دوستان با من تماس گرفتند و گفتند او اعلام کرده اگر قراردادش کم شود و پولم را بریزید بر می گردم. من هم اعلام کردم با هزینه باشگاه به ترکیه بیاید تا راهکاری برای آن پیدا کنیم. اگر ما پول را به حساب وی بریزیم دوباره همان پول برگشت می خورد ولی از او می خواهیم به اینجا بیاید و همه هزینه ها را ما می دهیم تا با هم به نتیجه خوبی برسیم.این بهترین پیشنهاد است.

خلیل زاده در خصوص اینکه استراماچونی با چه کسی در تیم در تماس است که این پیام را داده گفت: او با بازیکنان تیم در تماس است.

وی در خصوص استعفای فتحی گفت: فتحی استعفا کرده و ما فردا نشست هیات مدیره داریم و در این زمینه تصمیم می گیریم.من تا فردا فکر می کنم و سپس اطلاع رسانی خواهیم کرد.

رئیس هیات مدیره در خصوص اظهار نظر ووریا غفوری مبنی بر اینکه مدیریت استقلال تعطیل است گفت: من نمی دانم منظور این بازیکن از این صحبت چه بوده است ولی الان که مدیریت استعفا داده است. ما فردا(امروز) استعفای فتحی را بررسی می کنیم ولی من سوال می کنم تیمی که در صدر جدول حضور دارد هیچ زحمتی برایش توسط مدیریت کشیده نشده است؟

دیدگاه شما