تازه های سایت

کد مطلب: 39762
18. آذر 1398 - 13:41
امام جمعه، نماینده، فرماندار و جمعی از مسئولان در پیام هایی رحلت آیت الله محمدی مسئول فقید حوزه علمیه نهاوند را تسلیت گفتند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در پی ارتحال آیت الله محمدی پدر شهید و رئیس حوزه علمیه نهاوند، حجت الاسلام مغیثی امامجمعه و ناصری فرماندار نهاوند در پیامی مشترک رحلت این عالم جلیل القدر را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت مشترک امام جمعه و فرماندار نهاوند در پی درگذشت آیت الله مالک کاویانی «محمدی» به شرح زیر است؛

«اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شیء»

ارتحال حضرت آیت الله محمدی (کاویانی) ابوالشهید و مسئول حوزه ی علمیه نهاوند را به فرزندان برومندش به ویژه حجه الاسلام کاویانی و حوزه ی علمیه نهاوند و دیگر ارادتمندان ایشان  تسلیت عرض نموده وبرای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال علو درجات و هم نشینی با شهدا به ویژه فرزند شهیدش حجه الاسلام  محمد مهدی کاویانی و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسئلت می نماییم.

پیام تسلیت نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت آیت الله مالک کاویانی «محمدی»

دکتر حسن بهرام نیا نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت آیت الله مالک کاویانی «محمدی» را تسلیت گفتند.

 متن پیام ایشان به این شرح است:
     بسم الله الرحمن الرحیم

رحلت فقیه ربانی آیت الله مالک کاویانی «محمدی» از فقهای برجسته‌ی حوزه‌ های علمیه را به حوزه‌های علمیه و به عموم ارادتمندان و شاگردان آن مرحوم و بخصوص به فرزندان، بازماندگان و وابستگان ایشان تسلیت عرض میکنم و علو درجات و رحمت و مغفرت الهی را برای آن مرحوم مسألت مینمایم.

دیدگاه شما