تازه های سایت

کد مطلب: 39758
18. آذر 1398 - 12:56
امام‌جمعه نهاوند گفت: آیت‌الله محمدی عمر بابرکتشان را در حوزه و درراه خدمت و تربیت طلاب و شاگردانی فاضل و پارسا سپری کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن تسلیت رحلت آیت‌الله محمدی گفت: رحلت عالم بزرگوار و ابوالشهید آیت‌الله محمدی که عمر خود را درراه اسلام سپری کرد و تربیت شاگردانی وارسته اقدام کرد موجب ناراحتی مردم شهیدپرور و امت حزب‌الله نهاوند شد.

وی اظهار داشت: ایشان از همه عمرش در حوزه علمیه بود و تربیت‌یافته و شاگرد علمای طراز اول کشور بود که منشأ خدمات کم‌نظیری برای مردم نهاوند بود.

امام‌جمعه نهاوند افزود: آیت‌الله محمدی هم استاد حوزه بود و هم مسئول حوزه بود و طلاب فراوانی از محضر ایشان بهره برده‌اند و این مجاهدت‌ها در حوزه برگ زرینی در زندگی ایشان بود.

وی بیان داشت: این مجاهد و عالم صادق با حضور خود رونق خوبی به حوزه علمیه بخشیده بود و طلابی فاضل و انقلابی را تربیت‌کرده بود که تعداد شهدای روحانی نهاوند نشان‌دهنده این تربیت صحیح است.

مغیثی گفت: این عالم بزرگوار خودشان پدر شهید هستند و فرزند روحانی خود را برای دفاع از انقلاب اسلامی به جبهه‌ها فرستاد و استادی کم‌نظیر بود.

وی عنوان کرد: در زمان عمر بابرکت ایشان مسجد آیت‌الله علیمرادیان رونق خوبی داشت و محل رجوع مردم عزیز نهاوند برای کارهای مختلف شده بود.

امام‌جمعه نهاوند افزود: مردم مؤمن و باایمان نهاوند از وجود آیت‌الله محمدی بهره‌ها بردند و زحمات ایشان را برای حوزه‌های علمیه فراموش نمی‌کنند.

وی گفت: ایشان یک کار نیمه کار دارد که همیشه بر انجام آن تأکید داشتند که تکمیل ساختمان حوزه علمیه برادران نهاوند است که زمینه را برای تربیت طلابی انقلابی فراهم می‌کند.

مغیثی اظهار داشت: از مسئولان درخواست داریم که نسبت به تکمیل ساختمان نیمه‌کاره حوزه علمیه نهاوند اقدام کنند تا بعد از چندین سال بتوانیم از این محل استفاده کنیم.

امام‌جمعه نهاوند در پایان در مورد مراسم تشیع آیت‌الله محمدی گفت: با فرزند ایشان در قم صحبت کردیم و تا الآن قرار شده است مراسم تشییع و تدفین روز سه‌شنبه در شهر قم برگزار شود و قطعاً در شهرستان نهاوند نیز مراسمی در شأن آیت‌الله محمدی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما