تازه های سایت

کد مطلب: 39746
17. آذر 1398 - 19:03
آیت الله محمدی رئیس سابق حوزه علمیه نهاوند به ملکوت علی پیوست.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند گفت: لحظاتی پیش از طریق تماس تلفنی فرزند آیت الله محمدی در قم متوجه شدیم این عالم ربانی و پدر شهید به ملکوت علی پیوسته است.

امام جمعه نهاوند افزود: به گفته فرزند آیت الله محمدی ایشان در بیمارستانی در قم دارفانی را وداع گفته و مراسم تشیع و خاکسپاری روز سه شنبه ۱۹ آذر ، ساعت ۹ در قم برگزار و در همان جا هم به خاک سپرده می‌شود.

حجت الاسلام مغیثی اضافه کرد: در شهرستان نهاوند هم بعد از مراسم قم از طرف مردم مسئولان و روحانیون مجلس ختم و یادبود برگزار می‌شود که به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

 آیت مالک کاویانی ملقب به آیت الله محمدی در سال ۱۳۰۲ در روستای انوج ملایر متولد و سپس به همراه پدر بزرگوارشان به نهاوند کوچ کردند این عالم ربانی و برجسته از شاگردان آیت الله بروجردی و آیت الله علیمرادیان و دیگر علمای آن روزگار بود و به مدت بیش از ۴۰ سال رئیس حوزه علمیه شهرستان نهاوند بود فرزند برومند ایشان محمد مهدی کاویانی (محمدی) در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت نائل آمد این عالم ربانی سال‌ها در بستر بیماری بود و بیشتر مسئولان استانی روحانیون و بزرگان کشوری در منزل و بیمارستان از او عیادت کردند.

دیدگاه شما