تازه های سایت

کد مطلب: 39743
17. آذر 1398 - 8:16
امام‌جمعه نهاوند گفت: کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فضای سالم رقابت را با کینه‌توزی و دشمنی تخریب نکنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در بازدید از ستاد انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسسلامی در فرمانداری نهاوند اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی بر دو اصل جمهوری اسلامی و مردم‌سالاری پایدار است.

وی تصریح کرد: امروز در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از مردم انتظار می‌رود همچون ۴۰ سال گذشته با مشارکت فعال و حداکثری از سوءاستفاده دشمنان ایران اسلامی جلوگیری کنند.

امام‌جمعه نهاوند با تأکید بر اینکه کاندیداها نیز نباید این رقابت را میدان بردوباخت ببینند، گفت: اگر کاندیدایی بر اساس تکلیف و احساس وظیفه به این میدان واردشده باشد قطعاً زحمات وی هدر نخواهد رفت اما اگر برای برد بیاید و نتیجه نگیرد و به همه آنچه ارزش و آرمان جمهوری اسلامی است پشت کند هیچ عایدی نخواهد داشت.

وی توصیه کرد: کاندیداها صادقانه برای خدمت به مردم و شهرستان به میدان بیایند و رقابت سالم را با کینه و دشمنی بنا نگذارند.

حجت‌الاسلام مغیثی اظهار کرد: امیدواریم محصول این انتخابات فردی خدمتگزار و صدیق باشد تا بتواند در کنار سایر نمایندگان به مشکلات اصلی کشور و حوزه انتخابیه نهاوند بپردازد و در جهت بهبود اوضاع معیشت، اقتصاد و غیره قدم بردارد.

دیدگاه شما