تازه های سایت

کد مطلب: 39732
16. آذر 1398 - 8:21
با حضور فرمانده انتظامی استان همدان و جمعی از مسئولان شهرستان نهاوند ساختمان جدید پاسگاه انتظامی شهر گیان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری فرماندار نهاوند در مراسم افتتاح ساختمان جدید شهر گیان گفت: امنیت اولویت و زیربنا برای سرمایه‌گذاری است و خوشبختانه با همدلی و هماهنگی شورای تأمین امنیت خوبی در شهرستان ایجادشده است.

وی اظهار داشت: پایه و اساس توسعه در شهر و بخش گیان امنیت است چون بدون وجود امنیت، تحقق توسعه محال است که به حمدالله کشور ما در منطقه از امنیت خوبی برخوردار است.

فرماندار نهاوند افزود: ایجاد امنیت باعث ورود سرمایه‌گذار به بخش گیان می‌شود چون گیان در بحث گردشگری باوجود سراب گیان پیشانی گردشگری شهرستان است.

وی بیان کرد: سالانه هزاران نفر برای بازدید از سراب زیبای گیان به شهرستان نهاوند سفر می‌کنند که باید محیطی امن و بانشاط برای آن‌ها فراهم کنیم.

ناصری گفت: زیرساخت‌ها و اقدامات خوبی در سراب گیان ایجادشده است و یکی دیگر از این زیرساخت‌ها امنیت است که باعث ورود گردشگر و سرمایه‌گذار می‌شود.

وی به اهمیت مقوله امنیت اشاره کرد و اظهار داشت: به هراندازه نیروی انتظامی را تقویت کنیم آرامش در جامعه را تقویت نموده‌ایم چون امنیت اولین مؤلفه توسعه هر شهرستانی است.

رئیس شورای تأمین شهرستان نهاوند به حوادث اخیر اشاره کرد و افزود: مردم با بصیرت نهاوند باافتخار و با حضور درصحنه بار دیگر نشان دادند که پایبند به ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند و قدردان امنیت هستند.

وی گفت: دشمنان در اغتشاشات اخیر با طراحی گسترده سعی در ضربه زدن به انقلاب اسلامی داشتند که با تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی، سپاه و بسیج و حضور مردم درصحنه و با آگاهی ملت، دشمنان این بار هم شکست خوردند.

ناصری اظهار داشت: با هماهنگی و همدلی خوبی که بین اعضای شورای تأمین شهرستان نهاوند ایجادشده است در این شهرستان مشکل امنیتی خاصی نداریم.

در ادامه این مراسم ساختمان جدید پاسگاه انتظامی شهر و بخش گیان به متراژ ۳۸۰ متر با بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 

دیدگاه شما