تازه های سایت

کد مطلب: 39731
16. آذر 1398 - 8:19
شهردار نهاوند گفت: در راستای زیباسازی منظر شهری و فرارسیدن فصل هرس، درختان سطح شهر نهاوند توسط شهرداری هرس می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد حسین پور در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: هرساله با توجه به فرارسیدن فصل هرس درختان شهرداری نهاوند درختان سطح شهر ازجمله پارک‌ها و بلوارها را هرس می‌کند.

وی اظهار داشت: این کار علاوه بر اینکه برای ادامه حیات درخت نیاز است باعث زیباسازی منظر سطح شهر و پارک‌ها و میدان‌ها می‌شود.

شهردار نهاوند افزود: هرس به‌موقع درختان توسط کارکنان آموزش‌دیده خدمات شهری انجام می‌شود و نقش مهمی در سلامت گیاهان دارد.

وی بیان داشت: نقش شهروندان در زیباسازی سطح شهر و کمک به کارکنان شهرداری بسیار مهم است که در این بخش همچون اقدامات گذشته نیازمند کمک شهروندان هستیم.

حسین پور گفت: طبق گفته کارشناسان هرس در زمان مناسب باعث شکل‌دهی بهتر به درختان می‌شود و شاخه‌های زائد و بیمار را از بین برده و منجر به تولید شاخه‌های جوان در بهار می‌شود.

وی بیان داشت: از شهروندان درخواست داریم که خودسرانه نسبت به قطع شاخه درختان اقدام نکنند و این موارد را به شهرداری بسپارند تا به شکل بهتری انجام شود.

شهردار نهاوند افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته عملیات هرس درختان ابتدا در معابر اصلی و فرعی و پارک‌ها و میدان‌ها بر اساس اولویت انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: معاونت خدمات شهری شهرداری نهاوند در این ایام آماده ارائه خدمات به همشهریان است و خدمت به مردم را وظیفه خود می‌داند.

حسین پور در پایان گفت: شهروندان می‌توانند برای حل مشکلات در حوزه خدمات شهری به شهرداری مراجعه یا با شماره ۷-۳۳۲۳۷۴۴۵ داخلی ۱۰۳ یا ۱۴۴ تماس گرفته تا پیگیری‌های لازم برای حل آن‌ها انجام شود.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما