تازه های سایت

کد مطلب: 39721
15. آذر 1398 - 11:03
فرماندار نهاوند از اختصاص ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار ویژه پروژه های عمرانی شهرهای گیان، برزول و فیروزان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در پایان نشست بررسی مشکلات سه‌نقطه شهری گیان، برزول و فیروزان نهاوند و بازدید از پروژه‌های نیمه‌کاره و طرح‌های در دست اجرا که با حضور معاون سازمان برنامه بودجه استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه طی دو سال و نیم گذشته اقدامات خوبی در حوزه گردشگری شهرستان نهاوند، خصوصاً در شهر گیان و سراب گیان انجام‌شده است.

وی با اشاره به ایجاد سکوی نشیمن، روشنایی راه دسترسی سراب گیان، روشنایی سایت اصلی سراب و احداث سرویس‌های بهداشتی و غیره گفت: خوشبختانه طی بازدید معاون سازمان برنامه بودجه کشور از پتانسیل‌های گردشگری شهرستان اعتبار نقدی قابل‌توجهی برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در نظر گرفته شد.

فرماندار نهاوند، تأکید کرد: امروز با توجه به اولویت‌بندی بخشداری و مجموعه شهرداری و شورای شهر گیان برنامه‌ریزی خوبی در راستای توسعه گردشگری انجام‌شده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به طرح بزرگ‌ترین دریاچه مصنوعی غرب کشور در بستر رودخانه سراب گیان است.

وی تصریح کرد: این طرح سراب گیان را به شهرگیان متصل  و حلقه مفقوده گردشگری شهرگیان با سراب را مرتفع می‌کند.

ناصری با اشاره به لزوم ساماندهی معبر ورودی اصلی شهر گیان با توجه به تعدد تردد در این محور با توجه به استقبال گردشگران در ایام مختلف، گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده بیش از ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تملک و تعریض این معبر اختصاص داده شد.

وی تصریح کرد: با توجه به لزوم ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در شهر گیان خوشبختانه در حوزه نیز با مساعدت استاندار، رئیس و معاون سازمان برنامه‌وبودجه استانداری همدان مبلغ ۵۰ میلیون تومان جهت تعمیر و تجهیز سالن کشتی گیان در نظر گرفته شد لذا امیدواریم این مهم موجب ایجاد توسعه در بخش و شهر گیان شود.

فرماندار نهاوند در ادامه طی بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر برزول، اظهار کرد: در این شهر نیز مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان جهت تقویت و همچنین تسریع بخشیدن به روند اجرای پروژه‌های عمرانی این شهر اختصاص داده شد.

وی با تأکید بر اینکه توسعه نقاط شهری و روستایی برای شهرستان حائز اهمیت است، گفت: هفته گذشته جلسه‌ای با بخشداران، شورای اسلامی و شهرداران ۳ نقطه شهری گیان، برزول و فیروزان برگزار شد و خروجی جلسه در نشستی به اطلاع استاندار و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان مطرح شد که استاندار همدان دستور ویژه جهت بررسی موارد به‌صورت میدانی با حضور معاون سازمان برنامه‌وبودجه استان را دادند.

ناصری بابیان اینکه در شهر فیروزان برای اصلاح بلوار امام حسین(ع) و ساماندهی زمین چمن و سالن ورزشی ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شد، ادامه داد: در این بازدیدها برای سه‌نقطه شهری گیان، برزول و فیروزان مجموعاً مبلغ ۱میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان جهت تقویت و تسریع بخشیدن به پروژه‌های در دست اجرا در نظر گرفته شد که امیدواریم طی قول مساعد استاندار و رئیس سازمان برنامه بودجه استان همدان این مهم در ۴ ماه پایانی سال به شهرستان اختصاص داده شود چراکه از مطالبات به‌حق مردم شهرستان نهاوند است.

فرماندار نهاوند در بازدید از شهرک باروداب نهاوند، گفت: خوشبختانه با قول مساعد معاون سازمان برنامه‌وبودجه استان همدان مقرر شد اعتبار ویژه برای تکمیل مسجد این شهرک تازه تأسیس که بیش از ۱۰ سال است رهاشده اختصاص یابد.

دیدگاه شما