تازه های سایت

کد مطلب: 39707
14. آذر 1398 - 8:08
فرمانده انتظامی استان همدان در جمع مردم شهر گیان نهاوند:
هوشیاری و بصیرت مردم توطئه دشمنان را ناکام کرد
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: دشمنان با سناریوهای از پیش طراحی شده درصدد سلب امنیت و آسایش مردم بود که با هوشیاری و بصیرت‌ مردم این توطئه خطرناک خنثی‌شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح در مراسم افتتاح پاسگاه انتظامی شهر گیان نهاوند گفت:  توطئه های دشمنان بر علیه ملت های منطقه نشان از دشمنی آنها بر علیه ملت مسلمان و‌محور مقاومت در منطقه است.

وی با بیان اینکه دشمن در حوزه های سیاسی و اقتصادی، روانی و فرهنگی بر علیه مردم ایران اسلامی جنگ تمام عیاری را شروع کرده است گفت: فتنه های ۷۸، ۸۸، ۹۶ و ۹۸ نمونه‌هایی از این‌ موارد است.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: توطئه های دشمنان ادامه دارد و مدتی است که دشمنان با سناریوهای متعدد درصدد پیاده سازی نقشه های خودشان هستند و می‌خواهند از مطالبات بر حق مردم سو استفاده کنند.

وی با اشاره به حوادث اخیر یادآور شد: پشت صحنه اغتشاشات اخیر دشمنان انقلاب اسلامی هستند که همیشه در صدد ایجاد آشوب و ناامنی بوده و هستند که البته توطئه خطرناک و پیچیده ای با هوشیاری و بصیرت مردم خنثی شد.

سردار کامرانی‌صالح تصریح کرد: تدابیر رهبر معظم انقلاب و حضور مردم در صحنه باعث شکست توطئه دشمن در این سناریوی طراحی شده بود.

وی ادامه داد: منافقین، سلطنت طلبان و دشمنان ملت ایران اسلامی با برنامه ریزی آمریکایی ها و دیگر دشمنان انقلاب اسلامی در پشت صحنه حوادث اخیر بودند.

فرمانده انتظامی استان همدان خاطرنشان کرد: رهبری، مردم و دین، سه رکن اساسی است که باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد و در سال‌های آینده نیز امنیت را رقم خواهد زد که دشمنان این ارکان را هدف قرار داده‌اند.

وی افزود: با هوشیاری و بصیرت مردم استان همدان، همراهی و هماهنگی شورای تأمین و اقدامات پیشگیرانه در استان همدان مشکل خاصی نداشتیم.

سردار کامرانی‌صالح با اشاره به افتتاح پاسگاه انتظامی شهر گیان نهاوند اظهار کرد: با توجه به وجود سراب مطرح گیان در کشور و بین‌الملل  بحث گردشگری را در این منطقه داریم که تأمین امنیت گردشگران نیازمند توسعه ساختمان نیروی انتظامی بودیم.

وی در پایان گفت: با همکاری مردم و مسئولان شهر گیان پاسگاه انتظامی این شهر امروز در یک ساختمان مجزا به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما