تازه های سایت

کد مطلب: 39697
13. آذر 1398 - 8:03
رئیس هیئت فوتبال نهاوند خبر داد
قهرمانی نماینده فوتبال نهاوند در لیگ برتر استان
رئیس هیئت فوتبال نهاوند گفت: نماینده فوتبال نهاوند موفق شد به‌عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر استان همدان دست یابد و راهی مسابقات لیگ دسته سوم شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، شهریار شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان همدان با حضور ۸ تیم برتر استان به‌صورت رفت‌وبرگشت برگزار می‌شود و که در دو هفته مانده به پایان این رقابت‌ها قهرمان مسابقات مشخص شد.

وی اظهار داشت: در این رقابت‌ها که به یاد شهید والامقام شهید شمسی‌پور برگزار می‌شود تیم قدرتمند گرین کشاورز نهاوند موفق شد بااقتدار مقام قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کند.

رئیس هیئت فوتبال نهاوند افزود: تیم اول رقابت‌های لیگ برتر استان همدان جواز حضور در مسابقات لیگ دسته سوم کشور را کسب کرد که برای دومین سال پیاپی تیم گرین کشاورز موفق به انجام این کار شد.

وی بیان داشت: تیم گرین کشاورز نهاوند با سرمربیگری علی گروسی از ۱۳ بازی این رقابت‌ها تاکنون ۳۴ امتیاز به دست آورده است و تیم دوم ۲۷ امتیازی است.

شمس گفت: علاوه بر تیم گرین کشاورز تیم خوب و جوان پاسارگاد نوین دیگر نماینده فوتبال نهاوند در لیگ برتر استان همدان است که در رده سوم قرار دارد و با نماینده همدان برای کسب عنوان نایب‌قهرمانی رقابت می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به مسجل شدن قهرمانی تیم نهاوند مراسم اهدای مدال و جام قهرمانی این رقابت‌ها با حضور مسئولان در هفته گذشته برگزار شد.

رئیس هیئت فوتبال نهاوند افزود: توسط مسئولان جام قهرمانی لیگ برتر استان همدان به علی گروسی سرمربی و مجید مومیوند کاپیتان تیم گرین کشاورز نهاوند و بازیکنان این تیم اهدا شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به موفقیت تیم جوانان یاران کورش نهاوند در رقابت‌های لیگ برتر جوانان استان اشاره کرد و گفت: این تیم با کسب عنوان دوم این رقابت‌ها درراه لیگ کشور است.

شمس گفت: جوانان یاران کورش نهاوند با سرمربیگری کورش قپانوری موفق شدند نایب‌قهرمان استان شوند و درصورتی‌که دو سهمیه برای استان منظور شود جواز حضور در مسابقات لیگ کشور را به‌عنوان سهمیه دوم استان به دست خواهد آورد.

 

دیدگاه شما