تازه های سایت

کد مطلب: 3964
11. آبان 1391 - 6:08
جایگاه سوخت ولیعصر نهاوند که در گذر ورودی این شهرستان از شهرهای کرمانشاه و ملایر قرار دارد هشتمین ماه تعطیلی خود را پشت سر گذاشت .

 

جایگاه سوخت  ولیعصر نهاوند که در گذر ورودی این شهرستان از شهرهای کرمانشاه و ملایر قرار دارد هشتمین ماه تعطیلی خود را پشت سر گذاشت .

واقع شدن این جایگاه سوخت  در مدخل ورودی شهر نهاوند و نزدیک بودن آن به مرکز نهاوند و وجود جاده های دسترسی و از همه مهمتر :

واقع شدن در کنار کمر بندی نهاوند که محور ارتباطی بین استانهای غرب و مرکز است   می تواند ضرورت بازگشایی وعرضه مواد سوختی   این جایگاه سوخت را دو چندان کند .

وجود این جایگاه در زمانهای  اوج تردد خودروها از  جاده و تعطیلات نوروزی و تابستان و زمانی که صفهای طولانی بنزین براثر تردد صدها هزار خودرو بوجود می آید ملموس تر و   بیشتر نمود پیدا می کند ضمن اینکه بعلت نزدیکی  این جایگاه سوخت به میدان بار نهاوند و مجتمع ورزشی علیمرادیان و مسافرینی که از شهر نهاوند عبور میکنند تعطیلی آن باعث بروز مشکلاتی شده است.

البته نگارنده در خاطر دارد  طی 8 ماه گذشته  هرگاه جلسه ای باحضور مسئولان شهرستان و فرماندار برگزار می شد  تعطیلی این جایگاه یکی از عوامل نارضایتی مردم بخش عنوان می شد ودر آن جلسات ، شرکت نفت و گاز نهاوند موظف به دادن فرصت و ضرب الاجل  به صاحبان این جایگاه می شد که البته شرکت نفت و گاز  نیز این فرصت را به صاحبان این جایگاه می داد و پس از اتمام فرصت و عدم پرداخت بدهی  این جایگاه ، شرکت نفت و گاز  مجددا به صاحبان جایگاه فرصت پرداخت  می داد که این روند تاکنون ادامه داشته و تمدید ضرب الاجلهای این شرکت ادامه داشته و تکمیل لاک پشتی این جایگاه هم ادامه دارد .

دیدگاه شما