تازه های سایت

کد مطلب: 39632
7. آذر 1398 - 8:58
با حضور امام‌جمعه، فرمانده سپاه و مسئولان، کانون بسیج اساتید دانشگاه ملی نهاوند به مناسبت هفته بسیج افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، هم‌زمان با هفته بسیج با حضور سردار حاج میرزا سلگی از فرماندهان دوران دفاع مقدس، حجت‌الاسلام مغیثی امام‌جمعه، سرهنگ مختاری فرمانده سپاه، مرادی رئیس دانشگاه ملی و جمعی از دانشجویان و اساتید کانون بسیج اساتید این دانشگاه افتتاح شد.

امام‌جمعه نهاوند در این مراسم گفت: بسیج در همه عرصه‌ها موفق عمل کرده است و این موفقیت‌ها باعث عصبانیت دشمنان شده است.

وی اظهار داشت: بسیجیان باروحیه جهادی و انقلابی و با حضور نیروهای مؤمن و باایمان با اخلاص و عمل به هنگام و حضور در همه عرصه‌ها نشان داده است که می‌شود کارهای بزرگی انجام داد.

امام‌جمعه نهاوند افزود: دشمنان از روحیه بسیجیان وحشت دارند به همین دلیل همیشه در حال توطئه هستند ولی بسیجیان نشان دادند که در مقابل دشمنان جانانه می‌ایستند.

سردار حاج میرزا سلگی از فرماندهان و یادگاران دوران دفاع مقدس نیز در این مراسم گفت: در دوران جنگ تحمیلی بسیجیان شجاع و دلاور رشادت‌های کم‌نظیری از خود نشان دادند و نگذاشتند یک وجب از خاک به دست دشمن بیفتد.

وی ادامه داد: روحیه انقلابی بسیجیان باعث شده است در هر عرصه‌ای که این جوانان وارد شوند موفق شویم و دشمن را عقب برانیم.

سلگی افزود: امروز هم برای پیشبرد اهداف انقلاب به روحیه انقلابی و جهادی بسیجیان نیاز داریم تا در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی دشمن را ناامید کنیم.

سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند نیز در این مراسم گفت: بسیج نیرویی مردمی و با مردم است و هرکجا نیاز باشد با رشادت حضور پیدا می‌کند.

وی اظهار داشت: دشمنان در عرصه‌های مختلف ضربه‌های سختی از بسیج و تفکر بسیجی خورده است و امروز به جنگ نرم روی آورده است ه به یاری خدا در این عرصه نیز شکست خواهند خورد.

مختاری گفت: نقش اساتید بسیجی در هدایت و بصیرت افزایی به نسل جوان بسیار مهم است و هدف از افتتاح کانون بسیج اساتید در دانشگاه ملی نیز آگاهی بخشی به جوانان و بصیرت افزایی است.

در پایان این مراسم حکم مسئولیت شهاب‌الدین باقری به‌عنوان مسئول بسیج اساتید دانشگاه ملی نهاوند توسط سرهنگ رجبی جانشین سازمان بسیج اساتید استان همدان قرائت و به وی ابلاغ شد.

 

دیدگاه شما