تازه های سایت

کد مطلب: 39554
1. آذر 1398 - 10:33
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان نهاوند از انعقاد قرارداد آموزشی بین اتاق اصناف و فنی و حرفه‌ای این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، احدالله ترکمان اظهار کرد: به منظور آموزش‌های لازم به متقاضیان صنوف در خصوص طرح مهارت‌آموزی استادشاگردی و یا کارآموزی واقعی تفاهمنامه‌ای بین اتاق اصناف با مرکز فنی  و حرفه‌ای نهاوند امضا شد.

وی افزود: این آموزش به منظور به‌روز کردن مهارت‌های حرفه‌ای و بهره‌مندی صاحبان مشاغل از جدیدیدترین فنون روز است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان نهاوند با بیان اینکه پیشرفت علم و فناوری، صاحبان حرفه‌های مختلف را نیازمند بازآموزی در همه رشته‌ها کرده است افزود: با پیچیده‌تر شدن علوم و فنون مختلف و افزایش مهارت‌ها لازم است برای رونق تولید و اشتغال، صاحبان مشاغل خود را به دانش و مهارت‌های نوین مجهز کنند در غیر این صورت با مشکلات کسب و کار مواجه خواهند شد.

وی گفت: اگر چه در حال حاضر برای شرکت افراد در کلاس‌های آموزشی ضرورت و الزامی در نظر گرفته نشده است اما لازم است گواهینامه‌های مهارت بر اساس بازآموزی مجدد صادر شود.

ترکمان اجرای این کار را برای افرادی که بر اساس تجربه اقدام به اشتغال در کار خاصی کرده‌اند را ضروری‌تر خواند و گفت: برخی افراد ممکن است بر اساس تجربه اقدام به انجام کاری کرده‌اند که در این صورت لازم است برای پیشرفت در کار خود حتما در کلاس‌های مهارت‌آموزی شرکت کنند.

وی در پایان گفت: اگر چه الزامی برای بازآموزی وجود ندارد اما لازم است هر سه تا پنج سال صاحبان مشاغل مختلف در کلاس‌های مهارت‌آموزی شرکت کرده و گواهی نامه جدید برای آنها صادر شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما