تازه های سایت

کد مطلب: 39507
27. آبان 1398 - 9:42
رئیس صنعت، معدن و تجارت نهاوند خبر داد؛
انجام ۵۱ مورد بازرسی در نهاوند
رئیس صنعت، معدن و تجارت نهاوند از انجام ۵۱ مورد بازرسی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، بیژن ترابیان، رئیس صنعت، معدن و تجارت نهاوند با اشاره به اجرای طرح تشدید بازرسی از اصناف نهاوند گفت: با هدف نظارت بیشتر بر بازار از روز گذشته تا این لحظه ۵۱ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی انجام گرفته است.

او از ۲۱ مورد گشت مشترک از اصناف شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: هرگونه افزایش قیمت خودسرانه به بهانه افزایش قیمت بنزین در حوزه ارائه خدمات و افزایش کالا تخلف محسوب شده و با متخلفین برخورد خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند ادامه داد: افزایش نرخ هرگونه خدمات در ستاد تنظیم بازار شهرستان مشخص می‌شود و در کالا‌ها افزایش قیمتی نداریم.

ترابیان افزود: برای آژانس‌ها و ناوگان حمل ونقل عمومی مطابق قانون سهمیه در نظر گرفته‌شده و بابت این موضوع نباید نگرانی وجود داشته باشد، چون برای تاکسی‌های اینترنتی و آژانس‌ها سازوکار تعریف شده است.

ترابیان ادامه داد: بازرسان اصناف و اداره صمت به صورت روزانه از بازار بازدید دارند و قیمت کالا‌های مختلف را رصد می‌کنند تا تخلفی رخ ندهد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت نهاوند گفت: با توجه به اینکه سوخت گازوئیل برای حمل ونقل سنگین کالا‌ها تغییر قیمت نداشته بنابراین نباید به بهانه افزایش قیمت بنزین شاهد افزایش قیمت‌ها باشیم.

ترابیان افزود: مایحتاج عمومی مردم افزایش قیمت ندارند و ستاد تنظیم بازار و کمیته نظارت بر بازار با هرگونه افزایش قیمت قاطعانه برخورد می‌کنند.

او ادامه داد: اصلاح قیمت بنزین باهدف عدالت اجتماعی و کمک به اقشار کم درآمد صورت گرفته است و نباید عده‌ای افراد سودجو با این بهانه دست به گران فروشی بزنند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت نهاوند به جرائم متخلفان اشاره کرد و گفت: اصناف به این نکته توجه داشته باشند که پس از دو بار تذکر به متخلفان برای سومین بار واحد صنفی با نصب تابلو پلمب خواهد شد.

ترابیان افزود: مردم باید هرگونه موارد گران فروشی و تخلف را به شماره‌های ۱۲۴ شماره‌های ۳۳۲۳۷۴۲۵ و همچنین ۳۳۲۴۲۰۸۰ اطلاع دهند تا توسط بازرسان رسیدگی شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما