تازه های سایت

کد مطلب: 39462
24. آبان 1398 - 11:51
رابط اکران جشنواره مردمی فیلم عمار نهاوند خبر داد
استقبال نهاوندی‌ها از اکران فیلم "منطقه پروازممنوع"
رابط اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در نهاوند گفت: فیلم پرمخاطب ” منطقه پروازممنوع" در چندین نوبت در شهرستان نهاوند اکران شد که مورد استقبال مردم قرارگرفته است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، اکرم حیدری رابط اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: فیلم سینمایی پرمخاطب و مهیج “منطقه پروازممنوع ” از روز پنج‌شنبه هفته گذشته هم‌زمان با سینماهای کشور در سالن اداره ارشاد اسلامی نهاوند اکران شد و موردتوجه قرار گرفت.

وی اظهار داشت: این فیلم زیبا با استقبال کودکان مواجه شده است و با توجه به موضوع و حال و هوای فیلم روزانه برای کودکان اکران می‌شود.

رابط اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در نهاوند افزود: در مراسم افتتاحیه اکران این فیلم بیش از ۲۰۰ نفر از همشهریان حضور داشتند و فیلم را تماشا کردند.

وی ادامه داد: این فیلم صبح‌ها در سالن شهید باهنر نهاوند برای کودکان و بعدازظهرها در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند برای عموم مردم اکران می‌شود.

حیدری اظهار داشت: تا امروز با توجه به استقبال همشهریان این فیلم در ۱۴ نوبت اکران شده است و این روند ادامه دارد.

وی بیان کرد: محل تهیه بلیت برای تماشای این فیلم دیدنی محل اداره ارشاد اسلامی نهاوند و کانون شهید باهنر است و پس از اکران در شهر نهاوند این فیل در شهرهای فیروزان، گیان و برزول نیز نمایش داده می‌شود.

رابط اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در نهاوند گفت: روزانه به‌طور متوسط ۳ اکران در نهاوند انجام می‌شود و در شهر فیروزان ۲ روز، شهر بروزل یک روز و شهر گیان ۲ روز برای اکران در نظر گرفته‌شده است.

وی اظهار داشت: تا امروز حدود ۲ هزار نفر فیلم منطقه پروازممنوع را مشاهده کردند و بعد از اکران هم مراسم اختتامیه اکران را خواهیم داشت.

حیدری گفت: در بخش جشنواره عمار نیز شهرستان نهاوند به دلیل اکران‌های موفق رتبه اول کشور را کسب کرده است که کار بزرگی است و امیدواریم امسال نیز این روند ادامه یابد.

وی افزود: از ابتدای امسال در جشنواره‌های مختلف، مساجد، حسینیه‌ها، کانون‌های فرهنگی و هنری، پایگاه‌های بسیج و حتی پارک‌های سطح شهرستان فیلم‌های جشنواره عمار اکران شده‌اند.

رابط اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در نهاوند در پایان گفت: تا این تاریخ حدود ۱۵ هزار نفر از مستند و فیلم‌های جشنواره مردمی عمار در نهاوند دیدن کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما