تازه های سایت

کد مطلب: 39447
23. آبان 1398 - 8:05
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از جذب اعتبار ویژه ترمیم حقوق نیروهای شرکتی دانشگاه نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام‌نیا در جمع رئیس و هیأت علمی دانشگاه نهاوند اظهار کرد: متاسفانه در گذشته دانشگاه استیجاری دختران نهاوند در شأن و متناسب با ظرفیت علمی و آموزشی آنها نبود.

وی با بیان اینکه از بدو ورود به مسئولیت خادمی مردم شهرستان نهاوند پیگیر تسریع در ساخت ساختمان مرکزی دانشگاه شدیم گفت: بحمدالله در سایه همدلی و هم‌آوایی مسوولان شهرستان و استان و پیگیری رئیس و معاونین دانشگاه این مهم ظرف دو سال ونیم با اعتباری افزون بر ۹.۵ میلیارد تومان ساخته شد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها در کشور تولید سرمایه می‌کنند، گفت: امروز باید نگاه‌ها در دانشگاه فرابخشی باشد تا شاهد پیشرفت و توسعه بیش از پیش باشیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه متعلق به همه است و هرکس شرایط داشته باشد می‌تواند در قالب استاد، پرسنل و دانشجو مشغول فعالیت شود گفت: اگر بخواهیم بخشی‌نگری کنیم هیچ گاه شاهد پیشرفت و توسعه همه‌جانبه نخواهیم بود.

بهرام‌نیا با بیان اینکه دانشجویان باید سیاسی و همواره در جریان امور اجرایی باشد گفت: امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در این خصوص تاکیدات فراوانی دارند که باید نصب‌العین دانشجویان و متولیان امر باشد.

وی از جذب اعتبار ویژه ترمیم حقوق نیروهای شرکتی دانشگاه نهاوند خبر داد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در ادامه در جمع رئیس، اساتید، پرسنل و دانشجویان دانشکده پیراپزشکی نهاوند اظهار کرد: دانشکده پیراپزشکی طی سه سال گذشته از لحاظ کمی و کیفی تحولات فراوانی را رقم زده است اما با توجه به ظرفیت‌های شهرستان انتظار می‌رود این ظرفیت بالقوه به جایگاه والای خود برسد.

وی ادامه داد: در راستای تحول آموزش عالی در شهرستان نهاوند خصوصا در دانشگاه پیراپزشکی از بدو ورود پیگیر اخذ مجوز ایجاد رشته پرستاری در مقطع کارشناسی شدیم که  ترم آینده اولین فارغ‌التحصیلان آن وارد جامعه درمانی کشور خواهند شد.

بهرام‌نیا گفت: با توجه به ضرورت توسعه و فعالیت خوب این دانشکده به دنبال اخذ مجوز ردیف اعتباری مستقل هستیم.

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری‌هایی که در حوزه تحول آموزش عالی صورت گرفت برای اولین بار دانشگاه فنی «حاج حشمت» نهاوند در رشته‌های مختلف دانشجوی دختر جذب کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما