تازه های سایت

کد مطلب: 39362
16. آبان 1398 - 8:18
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند:
جمع‌آوری ۳۰۰ قلم لوازم‌آرایشی قاچاق در نهاوند
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: تعداد ۳۰۰ قلم انواع لوازم‌آرایشی و بهداشتی قاچاق و تاریخ‌مصرف گذشته در نهاوند کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مومنعلی دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: بازدید و سرکشی از واحدهای عرضه کنند لوازم‌آرایشی و بهداشتی از کارهای مستمر شبکه بهداشت و درمان نهاوند است.

وی اظهار داشت: بازرسان این اداره به‌صورت مستمر و دوره‌ای از واحدهای صنفی مختلف در راستای حفظ سلامت شهروندان بازدید و بازرسی دارند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: کنترل لوازم‌آرایشی و بهداشتی غیرمجاز، قاچاق و تاریخ‌مصرف گذشته ازجمله وظایف بازرسان است و با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: در بازرسی اخیر از واحدهای صنفی شهرستان بیش از ۳۰۰ قلم انواع لوازم‌آرایشی و بهداشتی قاچاق و تاریخ‌مصرف گذشته کشف و ضبط شد.

دارابی گفت: محصولات بهداشتی غیرمجاز ممکن است باعث بروز بیماری‌های پوستی و میکروبی شوند و با سلامت شهروندان در ارتباط هستند.

وی بیان داشت: از شهروندان درخواست داریم با توجه به عوارض جبران‌ناپذیر مصرف کالاهای تاریخ‌مصرف گذشته حتماً از فروشندگان معتبر و دارای مجوز خرید کنند و موارد تقبلی و قاچاق را به شبکه بهداشت و درمان نهاوند گزارش کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند همچنین گفت: در بازرسی نامحسوس از یک واحد دندان‌سازی که به‌صورت غیرمجاز فعالیت داشت تعدادی تجهیزات کشف و ضبط شد.

وی افزود: طبق قانون برپایی مطب و انجام امور پزشکی و دندانپزشکی بدون داشتن مجوز از مراجع مربوطه جرم محسوب می‌شود و ما نیز طبق قانون با این‌گونه موارد برخورد می‌کنیم.

دارابی اظهار داشت: در موارد اخیر پرونده برای متخلفان تشکیل شد و به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: از مردم درخواست داریم تا موارد مشکوک و مداخلات غیرقانونی در پزشکی را به بازرسان شبکه بهداشت و درمان اطلاع دهند و ما نیز طبق قانون به‌شدت با این موارد برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما