تازه های سایت

کد مطلب: 39361
16. آبان 1398 - 8:15
مدیر کمیته امداد امام خمینی نهاوند گفت: از ابتدای برداشت محصول گندم و جو در نهاوند ۷۰۰ میلیون تومان زکات واجب، مستحبی و فطریه توسط کشاورزان و مردم پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی ملکی اظهار کرد: برنامه‌ توافقی امسال در نهاوند برای جمع‌آوری زکات یک‌میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است که تاکنون ۵۰ درصد این مبلغ تحقق یافته و تا پایان سال فرصت برای پرداخت میزان زکات باقیمانده وجود دارد.

وی‌از رشد پرداخت زکات سال جاری در مقایسه با سال گذشته خبر داد و افزود: خوشبختانه امسال میزان پرداخت زکات در مقایسه با سال گذشته از رشد معادل صد درصدی برخوردار بوده که انتظار می‌رود با روند فعلی تا پایان سال میران تعهد پذیرفته شده شهرستان تحقق یابد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی نهاوند با بیان اینکه ۷۰۰ میلیون تومان زکات واجب، مستحبی و فطریه توسط کشاورزان و مردم به پرداخت شده است افزود: از مجموع زکات‌های پرداخت شده بیشترین سهم مربوط به زکات واجب بوده و پس از آن زکات فطره و زکات مستحبی بیشترین سهم را دارند.

وی افزود: زکات‌های جمع‌آوری شده عمدتاً صرف کمک به محرومان شهرستان و پروژه‌های عام‌المنفعه است که در روستاهای مربوطه اجرا می‌شود.

ملکی از همکاری ۹۵ عامل زکات در سطح شهر و روستا خبر داد و گفت: برای جمع‌آوری زکات غلات در روستاها ۹۰ عامل زکات و در سطح شهر نیز پنج عامل زکات به صورت افتخاری با ما همکاری دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما