تازه های سایت

کد مطلب: 39330
13. آبان 1398 - 13:09
امام‌جمعه نهاوند گفت: استکبار جهانی با اصل انقلاب اسلامی مشکل دارد و به یاری خدا و با بهره‌مندی از توانمندی‌های داخلی، انقلاب اسلامی باقدرت در مقابل استکبار جهانی در عرصه‌های مختلف ایستاده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در مراسم راهپیمایی 13 آبان در جمع مردم نهاوند گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز بار دیگر نشان داد ملت قهرمان ایران اسلامی در مبارزه با استکبار جهانی پیش‌قدم و ثابت‌قدم است.

وی اظهار داشت: استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار در طول بیش از 4 دهه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی انواع توطئه‌ها را بر ضد ملت ایران اسلامی اجرا کردند ولی با هوشیاری مردم با مقاصد شومشان نرسیدند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: در اوایل انقلاب گروهک‌ها و سپس صدام را به جان انقلاب انداختند و فتنه‌های 78 و 88 و 96 را طراحی کردند و با انواع تحریم‌ها و ایجاد مشکلات سعی در نابودی انقلاب اسلامی داشته و دارند.

وی ادامه داد: حضور مردم درصحنه، مقاومت و ایستادگی و تبعیت و پیروی مردم از ولایت‌فقیه باعث شد تا نقشه‌های دشمنان به شکست بینجامد ولی باید همیشه مراقب نیرنگ‌های آمریکا باشیم.

مغیثی گفت: با یاری خدا ملت استکبارستیز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف موجب حقارت آمریکا به‌عنوان مظهر استکبار شده است که سرنگونی پهپاد پیشرفته و شکست دادن داعش نمونه‌هایی از این مورد بوده است.

وی بیان داشت: امروز در منطقه آمریکایی‌ها خودشان اعلام کردند که بیش از 7 تریلیون دلار هزینه کردند ولی چیزی عایدشان نشده است که این نمونه‌ای دیگر از شکست‌های آمریکا در منطقه است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: مبارزه با استکبار جهانی هیچ‌گاه تمام‌شدنی نیست چون پیروزی انقلاب اسلامی نقشه‌ها و هیمنه آمریکا را شکست داد.

وی بیان داشت: در عرصه‌های مختلف هیمنه و قدرت آمریکا روبه‌زوال است و آمریکایی‌ها در حال افول هستند.

مغیثی عنوان کرد: استکبار جهانی با اصل انقلاب اسلامی مشکل دارد و ایران اسلامی هم نشان داده است که شرایط با گذشته متفاوت است و با بهره‌مندی از انواع توانمندی‌ها در عرصه‌های مختلف در مقابل استکبار خواهد ایستاد.

وی در پایان گفت: باید همواره مراقب توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان باشیم و از آن‌ها غافل نشویم و با دشمن‌شناسی و آگاهی بتوانیم به مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی ادامه دهیم.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما