تازه های سایت

کد مطلب: 39317
13. آبان 1398 - 7:40
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: تا پایان هفته آسمان استان صاف تا قسمتی ابری و در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهیم داشت که احتمال بارش پراکنده نیز وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمدحسن باقری شکیب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه تا پایان هفته آسمان استان صاف تا قسمتی ابری است و در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهیم داشت اظهار کرد: در حال حاضر بارش قابل ملاحظه‌ای در استان گزارش نشده است.

وی با اشاره به اینکه  از فردا دوشنبه در برخی از مناطق شمالی کوهستانی استان احتمال بارش پراکنده باران وجود دارد تصریح کرد: حداقل دمای شبانه در برخی از نقاط استان به منفی دو درجه خواهد رسید.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه تا پایان هفته دمای روزانه در استان تغییر محسوسی نخواهد داشت خاطرنشان کرد: در 24 ساعته گذشته نهاوند گرمترین شهر استان با 18 درجه سانتگراد و بهار خنکترین شهر استان با دو درجه سانتیگراد گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته بین 18 و 4 درجه در نوسان بوده است ادامه داد: در 24 ساعت آینده نیز دمای همدان بین 18 و یک درجه سانتیگراد در نوسان خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما