تازه های سایت

کد مطلب: 39306
12. آبان 1398 - 9:18
شهردار نهاوند گفت: هم‌زمان با حلول ماه مبارک ربیع‌الاول آب‌نمای زیبای میدان ۱۷ شهریور راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد حسین پور در حاشیه بهره‌برداری اجرای طرح آب نما طرح گفت: همه طرح‌های شهری نهاوند با جدیت و با مدیریت جهادی در حال اجرا است تا بتوانیم شهری زیبا در منظر دید شهروندان ایجاد کنیم.

وی اظهار داشت: وجود زیبایی‌های بصری در شهر نهاوند از مطالبات شهروندان است که هدف شهرداری نیز برآورده کردن این نیازها است به همین دلیل بعد از میدان مرکزی نهاوند پروژه ساماندهی میدان ۱۷ شهریور در نهاوند اجرایی شد.

شهردار نهاوند افزود: به‌منظور گسترش چشم‌اندازهای مناسب، ایجاد آرامش روانی شهروندان و با در نظر گرفتن ضرورت زیباسازی سیمای شهر و اولویت برنامه‌های شهری در حفظ و بازسازی میدان‌ها، ساماندهی و احداث آب‌نما میدان ۱۷ شهریور در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی گفت: اجرای پروژه‌های مختلف برای رفاه حال شهروندان و ایجاد شهری زیبا باهمت شهرداری و همراهی شهروندان امان پذیر است.

حسین پور افزود: بعد از آب‌نمای موزیکال میدان مرکزی نهاوند این دومین آب‌نما در شهرستان نهاوند است که به مناسبت حلول ماه ربیع‌الاول به بهره‌برداری رسید.

وی بیان داشت: عملیات اجرایی ساماندهی این میدان شامل احداث آب‌نما، تعویض و ترمیم جداول بتنی فرسوده، اصلاح حوضچه آب‌نما، ساماندهی منظر و اجرای سنگ گرانیت، نورپردازی و گل‌کاری است که به همت شهرداری نهاوند تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

شهردار نهاوند در ادامه به دیگر پروژه مهم شهر نهاوند اشاره کرد و گفت: پروژه فعال عمرانی-خدماتی و بسیار زیبای چهارباغ شهر نهاوند مورد استقبال همشهریان قرارگرفته است و اقدامات عمرانی همچنان در این طرح در حال اجرا است.

وی اظهار داشت: در این پروژه احداث آب‌نمای کف خشک، توسعه فضای سبز، اجرای زمین‌های بازی و ورزشی، ست‌های ورزشی، مسیر دوچرخه‌سواری، تأمین روشنایی اجرایی شده است.

حسین پور افزود: با تکمیل این طرح و استفاده از امکانات قطعاً شهروندان از اجرای این طرح اعلام رضایت می‌کنند چون کارهای بسیار بزرگی انجام‌شده است.

وی در پایان گفت: نظارت بر روند اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها ازجمله برنامه‌های کاری متداول است که به‌صورت منظم انجام می‌شود تا اقدامات به‌خوبی انجام شود.

 

دیدگاه شما