تازه های سایت

کد مطلب: 39287
10. آبان 1398 - 11:10
نماینده نهاوند در مجلس گفت: مراسم تجلیل از ورزشکاران نهاوند با توجه به امکانات موجود شهرستان طی روزهای آینده برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا در جمع روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان نهاوند که باهدف پیگیری مشکلات ودغدغه ورزشکاران برگزار شد بابیان اینکه به خاطر محدودیت اعتباری شرمنده هیئت‌های ورزشی هستیم، گفت: خوشبختانه علیرغم کمبودها اعتباری هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران ما مقام‌ها و افتخارات خوبی در رشته‌های مختلف در سطوح مختلف آسیای، ملی و استانی کسب کرده‌اند.

وی بابیان اینکه تنگناهای مالی موجود در ورزش شهرستان و همچنین لزوم توجه هرچه بیشتر را به اطلاع وزیر ورزش و جوانان رسانده‌ام، اظهار داشت: در حوزه زیرساخت‌های ورزشی شهرستان نهاوند درگذشته دارای دو استخر بود که خوشبختانه با پیگیری‌های انجام‌شده ۳ استخر شهرک طالقانی از محل اعتبارات وزارت نفت، مدرسه سعدی و مجموعه ورزشی بانوان در دست اقدام قرار گرفت که پیشرفت فیزیکی خوبی دارند.

نماینده نهاوند در مجلس افزود: در خصوص به تعویق افتادن افتتاح چند پروژه ورزشی شهرستان تذکراتی در صحن علنی به وزیر ورزش و جوانان ارائه‌شده است که ایشان هم قول مساعد در این خصوص داده‌اند.

وی با اشاره به پروژه‌های سالن باستانی، خوابگاه بانوان و غیره گفت: امیدواریم با تلاش مسئولین استان و شهرستان خصوصاً مدیرکل ورزش و جوانان استان این پروژه‌ها با تأمین اعتبار موردنیاز در آینده‌ای نه‌چندان دور به بهره‌برداری برسد.

بهرام نیا در ادامه با اشاره به اجرای برنامه همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان عنوان کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده طی یک سال گذشته انشالله روز جمعه برنامه صبح و نشاط به‌صورت زنده از شبکه سوم سیما به روی آنت رسانه ملی خواهد رفت تا ظرفیت‌های همه‌جانبه شهرستان معرفی شود.

وی افزود: برای اجرای این برنامه باهم آوایی و تلاش فرماندار شهرستان، مدیرکل و همچنین رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان ۵۰ میلیون تومان اعتبار برای جوایز و هدایای نقدی و غیر نقدی در نظر گرفته‌شده است.

نماینده نهاوند در مجلس بابیان اینکه این مهم برای اعتلای ورزش شهرستان است، گفت: برنامه تجلیل از ورزشکاران نیز با توجه به امکانات موجود شهرستان طی روزهای آینده برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: امروز نگاه‌ها در سطوح ملی و استانی به شهرستان نهاوند بسیار متفاوت است و این مهم حاصل تلاش جمعی همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان و در رأس آن‌ها استاندار همدان و فرماندار شهرستان است.

بهرام نیا با تأکید بر اینکه خط قرمز ما منافع مردم است و نیازی به تعریف و تمجید نداریم، گفت: امروز همدلی در راستای توسعه، اشتغال و تولید در شهرستان وجود دارد و حضور 8 وزیر هیئت دولت در شهرستان و کلنگ زنی و بهره‌برداری از چندین پروژه ملی از مصادیق این مهم است.

از نکات جالب و حاشیه ای این جلسه ابراز بی اطلاعی معاون وزیر ورزش از اجرای برنامه همایش پیاده روی خانوادگی در نهاوند بود که وی اعلام کرد مدیرکل برای همایش پیاده روی نهاوند به بنده(معاون وزیر ورزش) اطلاعی نداده است.

ماجرا از این قرار بود که در حاشیه این جلسه طی تماس تلفنی بهرام نیا نماینده نهاوند با تقی زاده معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص پیگیری مشکلات هیئات ورزشی و دعوت از وی جهت حضور در همایش پیاده روی شهرستان نهاوند ، معاون وزیر خطاب به نماینده نهاوند اظهار کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان به بنده اطلاعی در این خصوص نداده است و از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در نهاوند اطلاعی ندارم.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما