تازه های سایت

کد مطلب: 39277
11. آبان 1398 - 6:49
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: در راستای اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در یک ماه گذشته ۱۳۰ دستگاه موتورسیکلت و ۱۰۴ خودرو متخلف توقیف شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ شا احمد ساکی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امنیت احتماعی شهروندان مهم ترین اولویت ما است گفت: به‌منظور ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان نهاوند طرح‌هایی در حوزه‌های مختلف در یک‌ماهه گذشته اجراشده است.

وی اظهار داشت: اقدامات انتظامی و اطلاعاتی پلیس نهاوند در حوزه‌های مختلف مأموریتی در یک ماه گذشته بر اساس طرح‌های تدوین‌شده و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نتایج خوبی به دنبال داشته است.

فرمانده انتظامی نهاوند افزود: این طرح‌ها در راستای ارتقاء نظم و امنیت و مقابله با جرائم و ناهنجاری‌ها در سطح شهرستان به نحو مطلوب و با استفاده از توان و ظرفیت‌های موجود به مرحله اجرا گذاشته‌شده است.

وی با نتایج اجرای این طرح‌ها اشاره کرد و گفت: در یک ماه گذشته برخورد با متخلفان و مزاحمت‌های حوزه ترافیک در دستور کار قرار داشته که در این خصوص ۱۳۰ دستگاه موتورسیکلت و ۱۰۴ دستگاه خودروی متخلف و مزاحم توقیف شدند.

ساکی ادامه داد: از دیگر اقدامات صورت گرفته در این‌یک ماه کشف ۵۰ فقره سرقت و دستگیری ۲۳ سارق و همچنین کشف بیش از ۹۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۵۶ خرده‌فروش و ۴۲ معتاد بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: مبارزه با کالای قاچاق یکی دیگر از اولویت‌های پلیس نهاوند است که در این راستا کشف ۶۵۰ بطری نوشابه‌های انرژی‌زای خارجی غیرمجاز،۳۹ دستگاه جاروبرقی،۶۵۰ ثوب انواع البسه،۱۲۰ حلقه لاستیک و ۲ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار توسط پلیس کشف‌شده است.

وی ادامه داد: در این مدت ۲۰ هزار لیتر سوخت، ۷۵۰ قلم لوازم‌آرایشی و بهداشتی نیز کشف‌شده است که در این رابطه ۱۷ نفر دستگیرشده‌اند.

ساکی به دیگر مأموریت‌ها اشاره کرد و گفت: در یک‌ماهه اخیر ۱۹ متهم در خصوص سایر جرائم دستگیرشده‌اند که به همراه تشکیل پرونده در اختیار دستگاه قضایی قرارگرفته‌اند.

وی در پایان گفت: در پی اقدامات فعال پلیس نهاوند در حوزه‌های مختلف، مقوله پیشگیری مؤثر و کارآمد از جرائم نیز همواره مدنظر قرارگرفته تا بر این اساس در دو حوزه پیشگیری و مقابله، فعالیت‌های همسو و هم‌افزا در دستور کار قرار داشته است.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما