تازه های سایت

کد مطلب: 39275
10. آبان 1398 - 12:45
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: با راه‌اندازی نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهرهای گیان و برزول در حال حاضر ۹ هیات ورزشی در هر کدام از این نمایندگی‌ها فعالیت دارند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مهرداد سعدی‌نژاد در جمع هیات‌های ورزشی اظهار کرد: ایجاد نمایندگی اداره ورزش و جوانان از حدود یک سال پیش با حمایت‌های فرماندار و نماینده مردم این شهرستان در مجلس عملیاتی شد.

وی افزود: با توجه به امکانات و فضاهای خوب ورزشی این دو شهر خوشبختانه اعطای دفتر نمایندگی توانسته هم بر توسعه ورزش در سطح بخش‌ها و هم در مجموعه شهرستان اثرگذار باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند اضافه کرد: با تلاش مسوولان و هیات‌های ورزشی شهرستان در نظر است با ایجاد شرایط لازم تعداد هیات‌های ورزشی در این نمایندگی‌ها افزایش یابد.

وی پیگیری‌ها برای اجرای طرح‌های ورزشی را قابل تقدیر خواند و گفت: طی سه سال گذشته طرح‌های زیرساختی خوبی مانند استخر و سالن‌های ورزشی در شهرستان تعریف و اجرا شده که در حال حاضر این پروژه‌ها ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

سعدی‌نژاد از جمله طرح‌های ورزشی را تکمیل خوابگاه عنوان کرد و افزود: با توجه به نیاز این شهرستان به خوابگاه ورزشی، طی برگزاری مسابقات کشوری ووشو با تخصیص اعتبار لازم از سوی سازمان برنامه و بودجه استان خوابگاه ورزشی در مجموعه بانوان تجهیز و مورد استفاده قرار گرفت.

وی از جذب ۴۳ میلیون تومان اعتبار طی سال جاری خبر داد و گفت: از ابتدای سال تا کنون موفق به جذب ۴۳ میلیون اعتبار برای اداره شده‌ایم و طی این مدت هم ۱۳۰ ورزشکار به استان اعزام کرده‌ایم که امیدواریم برای ادامه این روند اعتبار لازم در اختیار هیات‌های ورزشی قرار گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند در پایان افزود: در حال حاضر ۴۰ هیات ورزشی با بیش از ۴ هزار ورزشکار سازمان بافته در شهرستان نهاوند مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما