تازه های سایت

کد مطلب: 39184
3. آبان 1398 - 10:14
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از افزایش بارش‌ها در روزهای جمعه و شنبه در سطح استان خبر داد و گفت: بارندگی در همدان تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمدحسین باقری‌شکیب در گفت‌و گو با ایسنا، با اشاره به استمرار بارش‌ها در استان همدان، ادامه داد: بارش باران در همدان که از روزهای گذشته آغاز شده، تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دمای استان همدان حداقل به ۸ درجه سانتیگراد و حداکثر به ۱۷ درجه سانتیگراد می‌رسد، افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد و نهاوند با ۱۸ درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین نقاط استان به ثبت رسیده و گل تپه با ۷ درجه سانتیگراد به عنوان خنکترین نقطه گزارش شده است.

باقری شکیب با اشاره به وزش باد در برخی نقاط استان، تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین سرعت وزش باد در شهرستان نهاوند بوده به‌طوریکه سرعت وزش باد در این شهرستان به ۵۰ کیلومتر بر ساعت رسیده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه میزان بارندگی در مناطق مختلف استان همدان متفاوت است، یادآور شد: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بارش باران در شیرین‌سو با ۱۳ میلیمتر بوده است.

انتهای پیام

دیدگاه شما