تازه های سایت

کد مطلب: 39167
2. آبان 1398 - 8:49
سرپرست جمعیت هلال احمر نهاوند گفت: در ایام اربعین حسینی ۴۲۸ نفر از زائران کربلا که عازم کشور عراق بودند در نهاوند اسکان اضطراری داده شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حمید نوروزی اظهار کرد: با توجه به اینکه وسایل نقلیه برخی از زایران هنگام عبور از محورهای شهرستان دچار نقص فنی شده و قادر به ادامه مسیر نبودند لذا سرنشینان در این شهرستان مستقر و در پایگاه‌های جاده‌ای، موکب‌ها و یا خوابگاه‌هایی که به همین منظور برپا شده بود اسکان اضطراری داده شدند.

وی افزود: در این رابطه به بیش از 30 سواری و چندین اتوبوس هم امداد فنی شد و پس از رفع اشکال به سمت عراق ادامه مسیر دادند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه در این ایام در مجموع 6 هزار و 642 نفر در چهار موکب نهاوند اسکان داده شدند از خدمات‌رسانی سه پایگاه جاده‌ای موقت و دائم به زائران خبر داد.

وی افزود: به منظور امدادرسانی به مسافران دو پایگاه موقت جاده‌ای در قلعه‌قباد و سه‌راهی دهفول و یک پایگاه دائم در شهر فیروزان با 10 نفر امدادگر آماده امدادرسانی به مسافران بودند.

نوروزی با بیان اینکه در طی این مدت آمبولانس‌های این جمعیت در پایگاه‌های امدادی در حالت آماده‌باش بودند افزود: با وجود حجم بالای ترافیک در محورهای ارتباطی این شهرستان خوشبختانه در حوزه استحفاظی ما هیچگونه حادثه ناگوار که منجر به جرح یا فوت شود به وقوع نپیوست.

انتهای پیام/

دیدگاه شما