تازه های سایت

کد مطلب: 39157
1. آبان 1398 - 12:45
جمعه 10 آبان همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در نهاوند برگزار می‌شود و به‌صورت زنده از شبکه سه و شبکه همدان پخش می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، جلسه هماهنگی برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی با حضور نماینده، فرماندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط در محل سالن جلسات فرمانداری نهاوند برگزار شد.

ناصری فرماندار نهاوند در این جلسه گفت: برگزاری همایش پیاده‌روی باعث ایجاد شورونشاط اجتماعی در شهرستان می‌شود و همه برای بهتر برگزار کردن این همایش تلاش کنند.

وی اظهار داشت: این همایش روز جمعه ۱۰ آبان در نهاوند برگزار می‌شود و به‌صورت زنده از شبکه ۳ و شبکه همدان پخش می‌شود.

فرماندار نهاوند افزود: با همکاری و تقسیم وظایف در شهرستان باید مراسمی در شأن مردم نهاوند برگزار شود.

وی گفت: با توجه به آنتن زنده باید از این فرصت به بهترین شکل بهره بگیریم و ظرفیت‌های تاریخی و طبیعی و تفریحی نهاوند را به مردم کشور بیشتر معرفی کنیم.

وی عنوان کرد: جوایز این همایش بیش از ۵۰ میلیون تومان خواهد بود که معادل پول یک دستگاه خودرو است ولی به چند قسمت تقسیم می‌شود تا نفرات بیشتری جوایز را تصاحب کنند.

ناصری گفت: با مسئولیت هیئت ورزش همگانی نهاوند در چندین نقطه شهرستان نهاوند محل‌هایی مشخص می‌شود و تعرفه بین مردم توزیع می‌شود.

وی بیان داشت: برای توزیع تعرفه‌ها از ظرفیت دانشگاه‌ها و آموزش‌وپرورش و همچنین با کمک بخشداران و دهیاران از همه ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کنیم.

بهرام نیا نماینده نهاوند نیز در این جلسه گفت: همه باید پای‌کار باشند و پتانسیل‌های نهاوند معرفی شود و برنامه‌ای باشکوه و پرمحتوا برگزار شود.

وی ادامه داد: برای بهتر برگزار شدن این مراسم باید از ظرفیت واحدهای تولیدی مانند کارخانه سیمان استفاده بشود و این واحدها به‌عنوان اسپانسر عمل کنند.

بهرام نیا افزود: برای دومین بار است که با پیگیری‌های صورت گرفته نهاوند میزبان همایش پیاده‌روی می‌شود که باعث ایجاد نشاط اجتماعی خواهد شد.

جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این جلسه گفت: با پیگیری‌های خوبی که در وزارت ورزش و فدراسیون همگانی کشور داشتیم در عرض یک ماه ما توانستیم درخواست برگزاری سومین همایش بزرگ خانوادگی را برای نهاوند گرفته و در دهم آبان ماه شاهد برگزاری این همایش بزرگ خانوادگی خواهیم بود.

وی اظهار داشت: باید با همراهی باهم این برنامه را مدیریت کنیم و با توجه به پتانسیل‌هایی که از نهاوند سراغ داریم انشا الله به‌خوبی این برنامه برگزار می‌شود.

جهانشیر عنوان کرد: این همایش سومین برنامه بزرگی است که در دو ماه اخیر در استان برگزار می‌شود و باید به بهترین شکل برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: باید تلاش کنیم تا رکورد جدیدی از حضور در همایش‌های پیاده‌روی را برای استان و نهاوند بر جای بگذاریم چون این برنامه‌ها باعث ایجاد شورونشاط خانوادگی می‌شود.

هادی سبزواری رئیس هیئت ورزش همگانی استان همدان نیز در ادامه این جلسه گفت: در دو سال گذشته نیز نهاوند میزبان همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی بود که بسیار پرشور و عالی برگزار شد و امسال نیز باید مراسم خوبی برگزار کنیم.

وی ادامه داد: این همایش‌ها به خاطر پخش مستقیم از شبکه سه سیما برای شناساندن جای‌جای استان همدان بسیار مفیداست و در کنار ورزش خانوادگی می‌توان نقاط مختلف استان را به‌کل مردم کشور شناساند.

سبزواری گفت: مهم‌ترین دستاورد این همایش‌ها را تشویق و جذب مردم به ورزش همگانی است و همه دستگاه‌های شهرستان باید برای برگزاری باشکوه این همایش همراهی و همدلی داشته باشند.

وی افزود: نیروهای امدادی، هلال‌احمر، پلیس، شهرداری، اداره ورزش، ازجمله نهادهایی هستند که در برگزاری این همایش نقش مهمی دارند.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما