تازه های سایت

کد مطلب: 3911
10. آبان 1391 - 7:40
پایگاه خبری گرو به نقل از مهر: سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: در مهرماه امسال50 واحد نانوایی متخلف در شهرستان نهاوند جریمه شدند.
پایگاه خبری گرو به نقل از مهر: سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: در مهرماه امسال50 واحد نانوایی متخلف در شهرستان نهاوند جریمه شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، خدایار ظفری ظهر سه شنبه در شورای آرد و نان که در محل فرمانداری نهاوند تشکیل شد، افزود:

در مهرماه سال جاری در شهرستان نهاوند 50 واحد نانوایی در انجام وظایف قانونی خود و نحوه پخت و توزیع نان کوتاهی کردند که واحدهایی که در اولین مرتبه مرتکب تخلف شدند مبلغ 50 هزار تومان جریمه و برای واحدهایی که سابقه تخلف داشتند 100 هزار تومان جریمه در نظر گرفته شد.

وی گفت:با توجه به ایجاد تغییر در قیمت گندم، آرد و انواع نان، برای کنترل و نظارت بر نحوه خرید گندم، تولید آرد و کیفیت و قیمت نان تمام امور مربوط به تعزیرات آرد، گندم و نان به اداره صنعت و معدن و تجارت محول می شود.

وی اظهار داشت: نرخ گذاری انواع نان براساس سبوس گیری 18 درصد تعیین شده و کارخانجات تولیدی آرد باید برای تامین و ارسال آرد تمام نانوایی های استان، درصد سبوس گیری را رعایت و از افزایش قیمت آرد به بهانه های سبوس گیری بالا خودداری کنند.

ظفری گفت: در سطح شهرستان نهاوند 204 واحد نانوایی وجود دارد که از این تعداد 104 واحد در شهر نهاوند فعال است.

وی گفت: 100 مورد دیگر از نانوایی های این شهرستان در شهرهای زیر 25 هزار نهاوند شامل کیان، برزول و فیرزان و دیگر روستاهای نهاوند فعال هستند که با توجه به جمعیت نهاوند کمبودی در این زمینه احساس نمی شود.

وی یادآور شد: پس از اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها یکی از بخش‌هایی که در اولویت کاری دولت قرار گرفت، افزایش کیفیت نان‌های تولیدی بود که در همین راستا نظارت بر عملکرد نانوایی‌های این شهرستان با جدیت پیگری شده و نباید متوقف شود.

دیدگاه شما