تازه های سایت

کد مطلب: 39096
24. مهر 1398 - 9:05
بازیکن سابق استقلال در خصوص علاقه اش به مجری گری می گوید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، هاشم بیگ‌زاده بازیکن سابق استقلال این روزها به مجری گری هم علاقه پیدا کرده است. او می‌گوید به این کار علاقه دارد و یکی از آرزوهایش این است که با وی مصاحبه کند. با وی در خصوص این شغل جدید و همچنین شرایط این روزهای استقلال به صحبت پرداختیم.

در خصوص شغل جدیدت مجری گری در تلویزیون صحبت کن؟

از خیلی وقت پیش صحبت‌هایی را در این خصوص انجام داده بودم. فعلا این کار را انجام می‌دهیم تا ببینیم در آینده چه تفاقی خواهد افتاد. اتفاقا کار بسیار هیجان‌انگیزی بود. اگر دقت کرده باشید در بسیاری از کشورهای خارجی، بازیکنان مفسر تلویزیون در امر مربیگری هستند.

آیا برای این کار مطالعه هم می‌کنی؟

اتفاقا برای هر سری از مصاحبه‌هاییکه قرار است با بازیکنان انجام بدهم اطلاعاتی کسب می‌کنم. به دوستان زنج می‌زنم تا با آنها در خصوص علاقه، خاطرات، حاشیه‌ها و کسی که قرار است با او گفت‌وگو داشته باشم اطلاعاتی کسب می‌کنم.

اولین بار قبل از دربی رفت برای این کار در اردوی استقلال حاضر شدی؟

درست است. قبل از دربی به اردوی استقلال رفتم و آنجا با برخی از بازیکنان مصاحبه کرد. چیزی که برایم خیلی جالب بود این بود که بازیکنان استقلال را نمی‌شناستم. تا به حال انقدر بازیکنان جوان در یک تیم یکجا ندیده بودم. به نظر من استقلال نیاز به مربی بزرگ دارد.

بیشتر بخوانید:

بیک‌زاده: استقلال می‌تواند با بازیکنان جوان خود نتیجه بگیرد

گزارشگری سخت‌تراست یا مربیگری؟

به هر حال دنیای مربیگری خیلی فرق دارد و با دنیای بازیگری متفاوت است. باید قبول کنیم که مربیگری سخت‌تر از بازیگری است. تازه می‌فهمم امیر قلعه‌نویی چه می‌کشید. یک مربی باید در کمتر از چند ثانیه هم تمرکزش، هم آرامشش و هم تصمیم‌گیری را یکجا انجام بدهد تا بتواند موفق شود.

دوست نداری روزی سرمربی استقلال شوی؟

چراکه نه. برای رسیدن به آن تلاش می‌کنم. بالاخره من چند سال استقلال بودم و با این تیم چند قهرمانی دارم. به هر حال روزی هم من به این مهم دست پیدا خواهم کرد.

فکر می‌کنی مشکل حال حاضر استقلال چیست؟

این تیم نیاز به هافبک و مهاجم دارد. باید قبول کنیم که این تیم بازیکن کافی و تراز اول کم دارد. امیدوارم هرچه زودتر این تیم بتواند بازیکنان مد نظرش را جذب کند تا هواداران از نگرانی خارج شوند.

دوست نداری روزی در کار مجری گیری با مسی مصاحبه کنی؟

چراکه نه. اگر او را ببینم قطعا یکی از سوالاتم این است که  یار مستقیم تو در جام جهانی بودم، شانس آوردی که مصدوم شدم.

منبع: ایلنا

دیدگاه شما