تازه های سایت

کد مطلب: 39058
22. مهر 1398 - 4:33
شهردار نهاوند گفت: در آستانه اربعین حسینی شهرستان نهاوند پذیرای زائران است و در بلوار کربلای این شهرستان پرچم مزین به نام مبارک امام حسین (ع) به اهتزاز درآمد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمدحسین پور در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: با توجه به نزدیک شدن به اربعین حسینی ستادهای شهرداری نهاوند برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین فعال‌تر شده‌اند و خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی اظهار داشت: تمیز کردن و پاک‌سازی مسیرهای عبور زائران به‌ویژه در بلوار کربلا و خدمت در ایستگاه صلواتی سیدالشهدا به‌صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود.

شهردار نهاوند افزود: تابلوهای راهنمایی و بنرهای خوشامدگویی به زائران در روزهای گذشته در مناطق مختلف شهر نصب‌شده‌اند.

وی بیان داشت: هرچه به همایش باشکوه و عظیم اربعین حسینی نزدیک می‌شویم حجم عبور مسافران و ترددها در شهر نهاوند بیشتر می‌شود و وظیفه ما نیز ارائه خدمات مطلوب در این مورد است.

حسین پور افزود: باهدف ترویج فرهنگ حسینی و فضاسازی مناسب در ایام اربعین پرچم منقش به نام مبارک امام حسین (ع) در ابتدای بلوار کربلا که مسیر تردد زوار است به اهتزاز درآمد.

وی گفت: برای خدمات‌رسانی بهتر آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در آماده‌باش کامل هستند و دیگر واحدهای شهرداری نیز آماده ارائه خدمات هستند.

شهردار نهاوند به دیگر اقدامات اشاره کرد و افزود: این مجموعه اقدام به نصب تابلوهای راهنمای مسیر کربلا، نصب پرچم و ریسه‌های مشکی، نصب داربست موکب سیدالشهدا، ساماندهی سرویس‌های بهداشتی کرده است.

وی در پایان گفت: خدمت برای زائران اربعین حسین افتخار بزرگی است که نصیب ما شده است و از همه ظرفیت‌ها و امکانات شهرداری برای باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم اربعین استفاده می‌کنیم.

دیدگاه شما