تازه های سایت

کد مطلب: 39042
20. مهر 1398 - 14:38
کارشناس فوتبال گفت: پیروزی ۱۴ بر صفر مقابل کامبوج نباید باعث غرور تیم ملی شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، بیژن ذوالفقار نسب در مورد اینکه خیلی‌ها می‌گویند بحرین یک بر صفر کامبوج را برده و ما با ۱۴ گل این تیم را شکست دادیم، پس کار سختی مقابل این تیم در روز سه شنبه نداریم، گفت: نظر هر فردی برای خودش محترم است، اما من اعتقاد دارم فوتبال هیچ وقت فوتبال به این صورت صریح و قابل ارزیابی نیست. تیم ایران ۱۴ گل به کامبوج زد و فرصت‌های گلزنی زیادی را هم هدر داد. با این حال این برد پرگل نباید باعث غرور تیم ملی شود.

وی افزود: کامبوج در رده ۱۶۹ جهان است و ما در رده ۲۳ هستیم تیم ملی ایران اولین تیم رده بندی آسیاست و رتبه کامبوج در فوتبال آسیا خیلی پایین است. بنابراین این برد قابل پیش بینی بود، اما نباید مغرورمان کند.

این کارشناس فوتبال با توجه به شرایط تیم بحرین عنوان کرد: بحرین بارها با تیم ملی ایران بازی کرده و ما را آزار داده است به خصوص اینکه این بازی در خانه خودشان برگزار می‌شود. به قول مربیان هر بازی هم شرایط خاص خود را دارد. تیم ملی روز سه شنبه مقابل بحرین باید با برنامه‌تر و دقیق‌تر و هوشمندانه‌تر بازی کند،‌ ضمن اینکه نباید از بحرین هم واهمه داشته باشیم. قطعا بازیکنان ما انگیزه کافی برای بازی با بحریم دارند، اما من تیم بحرین را از پیش برنده نمی‌دانم.

ذوالفقار نسب در مورد سبک تهاجمی ویلموتس در تیم ملی گفت: مربیان شاخص دنیا هم چنین تفکراتی دارند، اما باید به همه تفکرات در فوتبال احترام گذاشت. اگر مربی‌ای در فوتبال به سبک تدافعی بیشتر اهمیت می‌دهد، معنایش این نیست که به فکر گل زدن نیست، یا اگر مربی‌ای به سیستم تهاجمی علاقمند است معنایش این نیست که دروازه را بی‌مدافع می‌گذارد، بلکه هر مربی با توجه به تفکرات خودش تیم خودش را سازماندهی می‌کند.

منبع: فارس

دیدگاه شما