تازه های سایت

کد مطلب: 39012
18. مهر 1398 - 7:48
فرماندار نهاوند گفت: هم‌زمان با ایام اربعین حسینی ۵ موکب در شهرستان نهاوند برپا می‌شود و به زائران خدمت‌رسانی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری فرماندار نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: شهرستان نهاوند به دلیل قرار گرفتن در مسیر عبور زائران به سمت استان‌های غرب کشور هرساله پذیرای زائران اربعین حسینی از شهرهای مختلف کشور است.

وی اظهار داشت: این باعث افتخار ما و مردم شهرستان نهاوند است که میزبان و پذیرای زائران اربعین حسینی هستیم و درراه خدمت به این عزیزان از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

فرماندار نهاوند افزود: در این ایام به‌صورت خودجوش مردم ۵ موکب را در مناطق مختلف شه نهاوند برپا می‌کنند و ما نیز در کنار مردم در این موکب‌ها خدمتگزار مردم هستیم.

وی بیان کرد: به‌صورت شبانه‌روزی این موکب‌ها به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند و تا چند روز بعد از اربعین نیز به دلی موج ورود زائران به داخل کشور همچنان این موکب‌ها فعال خواهند بود.

ناصری گفت: در موکب‌های شهرستان نهاوند روزانه ۵۵ هزار پرس غذا بین زائران توزیع می‌شود و در صورت افزایش زائران این تعداد افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: توسط مردم مؤمن و زائر دوست نهاوند علاوه بر موکب‌های شهرستان نهاوند ۳ موکب نیز در شهر کربلا استقراریافته تا در این شهر نیز به زائران خدمت‌رسانی کند.

فرماندار نهاوند اظهار داشت: همچنین یک موکب از شهر گیان در مرز مهران مستقر خواهد بود تا اوج ارادت و عشق مردم نهاوند به زائران اربعین را نشان دهد.

وی گفت: امیدواریم میزبانی شایسته برای زائران باشیم و در این راه از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم و انشا الله خدا این خدمات را از ما قبول کند.

ناصری افزود: با توجه به حجم عبور زائران از نهاوند، مدیریت شهرستان آماده‌سازی فضاهای شهری، پاک‌سازی و نظافت مسیرها، آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی در پارک‌های سطح شهر در دستور کار قرارگرفته است.

وی اظهار داشت: در راستای خدمت هرچه بهتر به زائران تمهیدات خوبی اندیشه شده است و در این راه خیرین و مردم مؤمن نهاوند مشارکت شایسته‌ای داشته‌اند.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما