تازه های سایت

کد مطلب: 38997
16. مهر 1398 - 23:22
فرماندار نهاوند گفت: دهیاران روستاهای نهاوند باید برنامه ریزی برای مدیریت بحران در روستا را مورد توجه قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در جمع دهیاران و بخشداران شهرستان نهاوند گفت: عملگرایی و دوری از شعار هدف اصلی در برنامه های مدیریتی فرمانداری بوده و پس از حضور در نهاوند همواره بر اتخاذ تصمیمات اثر گذار و نتیجه بخش که مردم آن را ببینند و لمس کنند تاکید داشته ام.

وی با اشاره به برخی وظایف دهیاران و همچنین نقش آنان در آبادی و توسعه روستا، گفت: دهیاران باید با برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی در توسعه و آبادانی روستا قدم بردارند  و خدمتگزار مردم روستا باشند.

فرماندار نهاوند به ضرورت مدیریت بحران در سطح روستاها اشاره کرد و افزود: هر دهیار به عنوان مدیر بحران روستا تعیین شده و باید ضمن داشتن آمادگی لازم در تامین تجهیزات و نیروی انسانی، در مواقع ضروری و بحرانی، مدیریت و برنامه ریزی لازم را داشته باشد.

وی با اشاره به سند توسعه راهبردی شهرستان نهاوند و نقش روستا و دهیاران در این مسیر گفت: باید این موضوع با توجه به ظرفیت های روستا و منطقه پیگیری شود.

ناصری به دستاوردهای روستاگردی و حضور مدیران در روستاها اشاره کرد و گفت: تعهداتی که در روستاگردی ها داشته ایم در حد توان اجرا شده ولی تا دهیاران موضوع را پیگیری نکنند نمی توانیم به نتیجه نهایی برسیم.

وی در میان سخنانش گریزی به انتخابات پیش رو زد و بیان کرد: دهیاران نقش تاثیر گذاری در زمینه حضور باشکوه روستاییان در انتخابات  دارند و انتظار داریم در کنار اعمال بی طرفی، با تبیین موضوع و تشویق و هدایت مردم به شرکت در انتخابات به این مهم جامه عمل بپوشانند که هر اندازه حضور پررنگ تری داشته باشیم به همان اندازه توسعه و پیشرفت شهرستان با سرعت و حرکت بیشتری همراه خواهد شد.

دیدگاه شما