تازه های سایت

کد مطلب: 38948
13. مهر 1398 - 10:05
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: ۵ کیلومتر از محور نهاوند-آورزمان طی سه روز آینده زیربارترافیک می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام‌نیا ضمن تبریک به پرسنل خدوم‌این نیرو در سراسر کشور، تصریح کرد: هدف از توسعه پایدار در واقع خدمت رسانی مداوم به مردم در حوزه های مختلف است.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار داخلی و خارجی یکی از ارکان مهم برای توسعه هر منطقه است، گفت: امروز نیروی انتظامی نقش بی بدیلی در کشور دارد چراکه محافظت از ۸ هزار کیلومتر از مرزهای کشور به همراه نیروهای نظامی دیگر از مصادیق این مهم است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امنیت بی بدیل ایران اسلامی که ضریب حدود ۱۰۰ درصدی دارد علیرغم وجود ناامنی در کشورهای همسایه زبانزد است، گفت: این مهم مرهون مجاهدت ها و از جان گذشتی نیروهای نظامی و انتظامی است.

وی با اشاره به رهنمود امام (ره) تصریح کرد: امام خمینی(ره)   در بیانی فرمودند کار پلیس عبادت است و مقام معظم رهبری نیز در این خصوص فرمودند خدمت در ناجا جهاد در راه خدا است.

بهرام‌نیا با بیان اینکه جهاد در عرصه امنیت خدمت به خلق خداست که با علم و معرفت صورت می گیرد، گفت: دلاورمردان این نیرو باید قدر و منزلت خود را بدانند.

وی با تاکید بر اینکه امروز کار نیروی انتظامی با گذشته قابل مقایسه نیست، گفت: امروز نیروی انتطامی علاوه بر ارائه خدمت یک کار معنوی انجام می دهد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز پلیس در خدمت ارزش ها، دین و گوش به فرمان مقام معظم رهبری است اما در گذشته بیشتر در خدمت استکبار و ایادیش بود.

وی خطاب به پرسنل نیروی انتظامی گفت: باید بدانید و بدانیم‌ که حرکت شما حرکت بزرگی است کما اینکه میدانیم شما از لحاظ امکانات زندگی و انجام وظیفه در کار مشکل دارید.

بهرام‌نیا ادامه داد: شما در راستای امنیت جامعه، نشاط اجتماعی، امنیت روانی، کار آفرینی و اشتغال نقش تعیین کننده دارید و در توسعه پایدار استان و شهرستان سهیم هستند.

وی اظهار کرد: مسئولین استان و شهرستان نهاوند در تامین امنیت و تحقق اهداف به عنوان خدمتگزار شما همراه و همگام هستند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس با اشاره به اینکه امسال در آستانه اربعین و به واسطه قرار گرفتن نهاوند در مسیر تردد زائران اربعین اقداماتی انجام شده است، گفت: هر ساله ۴۰ تا ۵۰‌ نفر کشته در سال در محور آورزمان ثبت می شد که امسال  مسیر هموار شده و طی دو یا سه روز آینده زیر بار ترافیک‌ می رود./مهر

دیدگاه شما