تازه های سایت

کد مطلب: 38942
12. مهر 1398 - 9:38
جانشین سپاه نهاوند گفت: باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنا شدن نسل جوان با دفاع مقدس ۴۴ نفر از دانش‌آموزان نهاوندی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ حمید پور مهدی گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور با توجه به آغاز سال تحصیلی در دستور کار سپاه نهاوند قرار دارد.

وی اظهار داشت: با همکاری آموزش‌وپرورش در مراحل مختلف خواهران و برادران دانش‌آموز مدارس شهر و روستا به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام می‌شوند.

جانشین سپاه نهاوند افزود: در اولین مرحله از اعزام سال تحصیلی جدید تعداد ۴۴ نفر از دانش‌آموزان خواهر این شهرستان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی گفت: این کاروان در قالب یک دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد و به مدت دو روز از این مناطق بازدید خواهند کرد.

پور مهدی اظهار داشت: دانش‌آموزان در این اردو از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید می‌کنند و از نزدیک با رشادت‌های رزمندگان اسلام آشنا می‌شوند.

وی افزود: دانش‌آموزان در این دو روز ازجمله مناطق عملیات مرصاد، بازی دراز، پادگان ابوذر و دیگر مناطق بازدید می‌کنند.

جانشین سپاه نهاوند عنوان کرد: در طول این اردو برنامه‌های مختلف فرهنگی نیز تدارک دیده‌شده است تا دانش‌آموزان با فضای جبهه و جنگ، عملیات‌ها، خاطرات و شخصیت شهدا بیشتر آشنا شوند.

وی در پایان گفت: با توجه به تهاجم نرم دشمنان برگزاری اردوهای جهادی ازجمله برنامه‌های فرهنگی خوب در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما