تازه های سایت

کد مطلب: 38896
8. مهر 1398 - 8:32
مسئول بسیج رسانه نهاوند گفت: یکی از خبرنگاران عضو بسیج رسانه نهاوندکتاب اکوتوریسم سراب گاماسیاب نهاوند را تالیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی سهرابی گفت: آقای وحید سیفی خبرنگار خبرگزاری فارس و عضو بسیج رسانه نهاوند با هدف کمک به ایجاد اشتغال و توسعه فرهنگ گردشگری و شناخت طبیعت گردی سراب گاماسیاب نهاوند کتابی تالیف و منتشر کرده است .

او گفت: این کتاب امسال چاپ شده و موضوعش هم در رابطه با پتانسیل و ظرفیت بالای سراب گاماسیاب برای توسعه طبیعت گردی در این منطقه بکر و طبیعی است که با ۲ میلیون هزینه شخصی تالیف و چاپ شد.

سهرابی افزود: این کتاب در ۲۵۰ صفحه ،  ۸ فصل و  شمارگان  ۵۰۰جلد چاپ و بین علاقه مندان و گردشگران توزیع شد.

مسئول بسیج رسانه نهاوند بیان کرد: در این کتاب  به بحث جهانی استفاده از ظرفیت های طبیعی شهرستان نهاوند به خصوص سراب گاماسیاب در جذب گردشگر با استفاده از اکوتوریسم منطقه پرداخته شده و راهکار خوبی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی و دولت است.

او گفت: خبرنگاران بسیجی نهاوند همیشه دنبال ارائه طرح و راهکار برای کمک کردن مشکلات مردم هستند و آقای سیفی نیز با تالیف این کتاب بدون هزینه ، این کتاب را به روح دو شهید رسانه نهاوند یعنی شهید الله مراد نادری و شهید رضا سوری تقدیم کرده است.

مسئول بسیج رسانه نهاوند گفت: دو سال پیش نیز خانم میترا عباسی دیگر عضو بسیج رسانه کتابی با عنوان معضلات اجتماعی با عنوان طعم گس پاییز تالیف و به صورت رایگان روانه بازار کرد.

سهرابی با بیان اینکه اعضای بسیج رسانه نهاوند در فعالیت های اجتماعی در کنار مردم هستند افزود: کمک ۵۰ میلیونی برای پیوند کلیه و ساخت خانه و خرید بیش از ۴۰۰بسته نوشت افزار و بخاری و فرش با کمک نیکوکاران  برای افراد نیازمند و همچنین کمک به زلزله زدگان از مهمترین کمک های اعضای بسیج رسانه نهاوند است.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما