تازه های سایت

کد مطلب: 38854
4. مهر 1398 - 8:13
رئیس اداره مخابرات نهاوند از اجرای طرح فیبر نوری دانشگاه ملی نهاوند و نصب دکل برای پوشش مناسب آنتن دهی موبایل در سراب گیان و جنوب نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمدرضا صالحی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: نصب دکل تلفن همراه بامطالعه و تحقیق و جانمایی مناسب باعث حل مشکلات بخش اعظمی از شهرستان نهاوند شد.

وی اظهار داشت: موقعیت جغرافیایی شهرستان نهاوند باوجود کوه‌ها و پستی‌وبلندی‌های فراوان باعث ایجاد وضعیت خاصی شده است که بدون شک این وضعیت جغرافیایی در سرویس‌دهی اپراتورهای تلفن همراه نیز تأثیرگذار است.

رئیس اداره مخابرات نهاوند افزود: همیشه یکی از چالش‌های فراروی همراه اول پوشش مناسب جنوب شرقی و شرق دشت نهاوند بوده است که این مهم بامطالعه دقیق و جانمایی کارشناسی شده و نصب دکل BTS در محوطه بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان این شهر محقق شد.

وی گفت: نصب این دکل نه‌تنها سطح وسیعی از داخل و خارج شهر بلکه قسمت اعظمی از روستاهای شرقی جنوب شرقی و حتی روستاهایی از بخش گیان را تحت شعاع قرار داده و مشکل آنتن دهی راحل کرده است.

صالحی اظهار داشت: امواج این آنتن تا آخرین نقطه هم‌مرز با استان لرستان در خط الراس رشته‌کوه گرین در جنوب و جنوب شرقی و روستای جعفرآباد که اولین روستای شهرستان بروجرد است را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنانش از اجرای طرح فیبر نوری دانشگاه ملی نهاوند خبر داد.

صالحی اظهار داشت: طرح فیبر نوری دانشگاه ملی نهاوند در روستای کوهانی و طرح توسعه‌ای تلفن ثابت در منطقه بافت جدید روستای کوهانی در بخش ساختمان فنی حرفه‌ای و پاسگاه انتظامی در حال اجرا است.

وی گفت: این طرح به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید و مشکل سال‌های اخیر به علت نبود امکانات مخابراتی در این منطقه رفع و شرایط تقویت خواهد شد.

رئیس اداره مخابرات نهاوند در ادامه به اقدامات انجام‌شده در سراب گیان اشاره کرد و افزود: مسافران و گردشگران سراب گیان از آنتن دهی همراه اول در این سراب بسیار رضایت داشتند چون نصب دکل در این محل مشکلات را کاهش داده است.

وی در پایان گفت: در سال‌های قبل عمده‌ترین گله‌مندی گردشگران آنتن دهی ضعیف همراه اول در این منطقه بود و اکثراً از این مسئله به‌عنوان بزرگ‌ترین نقطه‌ضعف سراب گیان نام می‌بردند که با زحمات همکاران و تلاش آن‌ها و با نصب دکل بلند و تقویت آن، آنتن دهی در این منطقه به بالاترین سطح ممکن ارتقا یافته و این نقطه‌ضعف در سراب مرتفع شد.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما