تازه های سایت

کد مطلب: 38843
3. مهر 1398 - 8:44
مسئول حوزه بسیج دانشجویی نهاوند گفت: نخستین جلسه مطالبه گری در قالب هیئت اندیشه‌ورز بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند پیرامون وضعیت این بخش در شهرستان با رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمود گودرزی در این جلسه گفت: هدف از این جلسه بررسی مطالبات عمومی مردم نهاوند در حوزه بهداشت و سلامت است که این مطالبات در هیئت اندیشه‌ورز بسیج دانشجویی جمع‌آوری و تدوین‌شده است.

وی اظهار داشت: بحث مطالبه گری در حوزه بسیج دانشجویی تقابل نیست، بلکه کمک به روند اجرایی و برنامه‌های ادارات شهرستان است.

مسئول حوزه بسیج دانشجویی نهاوند افزود: اعضای هیئت موضوعات اعلام‌شده و مطالبات مردم شهرستان را به دبیر هیئت اعلام و برخی اعضا مسئول بررسی و راستی آزمایی آن‌ها شدند و جمع‌بندی مطالب امروز ارائه می‌شود.

وی گفت: مردم شهرستان نهاوند در این بخش مطالبات و کمبودهایی دارند که باید بیان شود و برای حل این موارد تدبیری اندیشه شود.

گودرزی گفت: این روند برگزاری جلسات با نهادها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان نهاوند به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت و قطعاً برکاتی در راستای حل مشکلات مردم دارد.

در ادامه مهدی رضایی مفرد دبیر هیئت اندیشه‌ورز بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند گفت: متأسفانه برخی مسئولین گمان می‌کنند مطالبه گری، فقط زیر سؤال بردن و یا محکوم کردن به کم‌کاری است درصورتی‌که این‌گونه نیست.

وی اظهار داشت: هدف ما از مطالبه گری بررسی نقاط قوت و ضعف دستگاه‌های اجرایی و ارائه راهکار و پیشنهاد برای تقویت بیشتر نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف است.

رضایی مفرد افزود: مشکلاتی که امروز مطرح می‌شود، مطالبات مردمی است که از سوی اعضای هیئت اندیشه‌ورز بسیج دانشجویی جمع‌آوری و راستی آزمایی شده است و بهتر است این موارد از سوی ما و در فضایی دوستانه مطرح‌شده و راهکارهای لازم برای آن اندیشیده شود تا اینکه خدایی نکرده به تنش بینجامد.

وی گفت: ما یاری گر دستگاه‌های اجرایی هستیم و به‌دوراز هرگونه اهداف سیاسی یا جناح‌بندی به دنبال رفع مشکلات و توسعه شهرستان نهاوند هستیم.

در ادامه این نشست مومنعلی دارابی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند ضمن تشکر از حضور اعضا بسیج دانشجویی گفت: هدف ما خدم رسانی به مردم است و در مجموعهٔ شبکه بهداشت و درمان شهرستان پذیرای همه نظرات هستیم.

وی افزود: تلاش ما استفاده از نظرات قشر فرهیخته و دانشجوی شهرستان در راستای تقویت بیشتر و برطرف کردن نقاط ضعف احتمالی است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند اظهار داشت: همه مجموعه سعی در کم کردن مشکلات مردم در حوزه بهداشت و درمان داریم و در این راه تلاش خواهیم کرد و مشکلاتی هم که در این حوزه وجود دارد باید با تلاش و همدلی رفع شود.

در پایان این نشست مطالبات حوزه سلامت و بهداشت و درمان از سوی اعضای هیئت اندیشه‌ورز بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند مطرح و از طرف مسئولان پاسخ داده شد و دستورات لازم جهت برطرف ساختن نقاط ضعف و خدمت‌رسانی بهتر صادر شد.

دیدگاه شما