تازه های سایت

کد مطلب: 38815
1. مهر 1398 - 16:53
معاون هماهنگ‌کننده سپاه نهاوند گفت: باهدف جمع‌آوری لوازم‌تحریر برای دانش‌آموزان نیازمند، طرح یک کاسب یک دانش‌آموز در نهاوند اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ علی مختاری در این مراسم گفت: با توجه به شروع سال تحصیلی جدید باید همه برای کم کردن مشکلات دانش‌آموزان نیازمند تلاش کنیم به همین دلیل طرح‌هایی در سطح شهرستان نهاوند اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: دانش‌آموزان نیازمند چشم‌انتظار کمک‌های مردم برای خرید لوازم‌تحریر هستند تا سال تحصیلی را با شادی شروع کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه نهاوند افزود: یکی از طرح‌هایی که در این ایام شروع‌شده است طرح یک کاسب یک دانش‌آموز است که این طرح باهمت پایگاه بسیج خواهران شهیده منیره سیف در سپاه نهاوند برگزارشده است.

وی اظهار داشت: در این طرح هریک از کاسبان خیر نهاوند در حد توان برای دانش‌آموزان بسته‌های لوازم‌تحریر تهیه می‌کنند و در این کار خیر مشارکت می‌کنند.

مختاری گفت: پایگاه بسیج شهید منیره سیف یکی از پایگاه‌های برتر، فعال و نمونه در حوزه شهرستان است که کمک‌های آن‌ها در بخش‌های مختلف نشان‌دهنده عشق و علاقه اعضای این پایگاه به مساعدت به مردم در رفع مشکلات آن‌ها است.

وی افزود: به همت اعضای خیر و نیکوکار این پایگاه برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت بسته‌های لوازم‌التحریر تهیه‌شده است و در اختیار آن‌ها قرار داده‌شده است.

مختاری اظهار داشت: در این طرح تاکنون 150 بسته لوازم تحریر به مبلغ بیش از 7 میلیون تومان جمع آوری و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفته است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه نهاوند در پایان گفت: با مشارکت همشهریان و کاسبان در این طرح مشکلات تهیه لوازم‌تحریر برای دانش‌آموزان زیادی را می‌توان حل کرد که بسیار کار پسندیده‌ای است.

 

دیدگاه شما