تازه های سایت

کد مطلب: 38814
1. مهر 1398 - 8:08
مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند گفت: همه کلاس‌های 230 مدرسه شهرستان نهاوند در آغاز سال تحصیلی دارای معلم هستند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علیرضا غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: ساختن و تربیت کردن انسان اولین هدف معلمان است و باید برای تربیت نسل جوانی بااخلاق و باایمان تلاش کنیم.

وی اظهار داشت: امام راحل و مقام معظم رهبری بر تعلیم و تربیت تأکیدات فراوانی دارند و باید بتوانیم دانش‌آموزانی در طراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم.

مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند افزود: با همکاری و همدلی با والدین، دانش‌آموزان و معلمان به‌عنوان ارکان مدرسه و با توجه به تهدیدهای نرم دشمنان باید در راستای تربیت و آموزش نسل جوان حرکت کنیم.

وی بیان داشت: علی‌رغم همه هجمه‌های دشمنان به یاری خدا سال تحصیلی شاداب و پربرکت و پرجنب‌وجوش و سرحالی را شروع خواهیم کرد و در این راه همه تلاش خود را به کارخواهیم گرفت.

غلامی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و با تلاش همه مجموعه اداره هیچ کلاسی بدون معلم در شهرستان نهاوند نخواهیم داشت.

وی بابیان اینکه 26 هزار دانش‌آموز نهاوندی امسال در مدارس تحصیل می‌کنند، افزود: در شهرستان نهاوند 230 مدرسه برای پذیرایی از دانش‌آموزان آمادگی دارند.

میر آموزش و پورش نهاوند اظهار داشت: در سال 90 با تدابیر رهبر معظم انقلاب و با استفاده از نظرات اندیشمندان زیادی و با بحث و مشورت سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش برای پیشرفت این نهاد ابلاغ شد.

وی ادامه داد: امروز این سند مهم از حالت برنامه‌ریزی گذشته است و به مرحله اجرایی رسیده است و حجت بر همه تمام است چون تحقق اهداف این سند مطالبه رهبر معظم انقلاب است.

غلامی گفت: همه باید برای رسیدن به اهداف آموزش پرورش در کنار ما باشند و رویکرد این نهاد رویکردی انقلابی و اسلامی است و باید بر اساس این رویکرد دانش‌آموزانی تربیت کنیم که مانند شهید حججی باشند و این شهدای عزیز الگوهای دانش‌آموزان باشند.

وی بیان داشت: دانش‌آموزان بزرگ‌ترین سرمایه کشور هستند که آینده این مملکت در دستان آن‌ها است که وظیفه ما است تا دانش‌آموزانی با بصیرت و ولایتمدار پرورش دهیم.

مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند افزود: در سال تحصیلی امسال با دانش‌آموزان پیش‌دبستانی 26 هزار دانش‌آموز در 230 مدرسه و در 1170 کلاس درس به تحصیل علم خواهند پرداخت.

وی در پایان بابیان اینکه 2500 کلاس اولی امسال به مدارس وارد می‌شوند، گفت: تعداد 1800 همکار فرهنگی و عوامل ستادی و اجرایی در خدمت دانش‌آموزان خواهند بود.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما