تازه های سایت

کد مطلب: 38647
20. شهريور 1398 - 8:30
مدیرکل بهزیستی استان همدان از تحویل 19 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی این استان و 7 واحد به مددجویان نهاوندی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حمیدرضا الوند در جمع رابطین حوزه‌های تخصصی و شهرستان‌های استان همدان با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت ۱۹ واحد مسکن مددجویی با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال تحویل مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان همدان شد، گفت: از این تعداد مسکن مددجویی یک واحد در ملایر، ۳ واحد در تویسرکان، ۷ واحد در نهاوند، یک واحد در رزن و ۲ واحد در کبودرآهنگ تحویل خانواده‌های دارای دو عضو معلول شد.

حمید رضا الوند افزود: از این ۱۹ واحد ۴ واحد در قالب تفاهم نامه مشترک بین سازمان بهزیستی کشور، بنیاد مستضعفان، حساب ۱۰۰ امام و انجمن خیرین مسکن ساز تهیه و به خانواده‌های دو معلول تحویل شده است.

الوند خاطر نشان کرد: ۵ واحد مسکن مددجویی نیز تحویل سایر خانواده‌های تحت پوشش شامل خانواده‌های تک معلولی شده است.

وی افزود: برای تأمین این تعداد مسکن مددجویی ۲ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت شده و بیش از ۴ میلیارد ریال تسهیلات بانکی با کارمزد ۴ درصد پرداخت شده است.

الوند در ادامه با بیان اینکه اغلب خدماتی که توسط سازمان بهزیستی ارائه می‌شود به نوعی کار فرهنگی است و اگر با یک برنامه مدون در توسعه مباحث فرهنگی و ارائه خدمات مطلوب به کارکنان و جامعه هدف تلاش شهرستان حرکت کنیم در تمام بخش‌ها کار به آسانی انجام می‌شود از رابطین فرهنگی خواست در توسعه برنامه‌های فرهنگی نقش داشته و پیشنهادات خود را به شورای فرهنگی ارائه دهند.

وی گفت: همانطور که ارائه خدمات تخصصی به جامعه هدف از اولویت‌های کاری ماست در مسائل فرهنگی هم باید کوشا باشیم.

حمیدرضا الوند افزود: امیدوارم با ارائه راهکارهای مناسب و خلاقانه کار ماندگاری در ترویج مباحث فرهنگی انجام دهیم.

وی با یادآوری اینکه مسئله امر و نهی و تشویق و هشدار، ریشه در درون هر انسانی دارد و فطرت پاک هر شخصی اعمال زشت و ناپسند را نمی‌پذیرد و نسبت به کارهای خوب روی خوش نشان می‌دهد، افزود: امر به معروف و نهی از منکر هم می‌تواند نقش بازدارندگی و پیشگیری را ایفا کند و به حفظ و ارتقای سلامت فردی و سلامت اجتماعی کمک کند و هم می‌تواند نقش درمان و رشد را ایفا کند و از گسترش ناهنجاری‌ها و آسیب‌های گناه و فساد جلوگیری کند.

دیدگاه شما