تازه های سایت

کد مطلب: 38608
16. شهريور 1398 - 8:49
امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه باید به درس‌های عاشورا و کربلا توجه شود چراکه جنگ حق و باطل ادامه دارد، گفت: پیام اصلی عاشورا مقاومت و نترسیدن از دشمن است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی با اشاره به اینکه ما کارهایمان برای دنیاست درحالی‌که میدانیم آخرتی در پیش داریم، گفت: حریم و حدود الهی واجبات و محرمات است و اگر انسان واجبات را انجام دهد مستحبات را نیز انجام می‌دهد.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به رهنمودهای امام خمینی (ره) اظهار کرد: ایشان فرمودند کربلای ما کاخ سلطنت شیطانی را فروریخت و همین عزاداری‌ها برای مصیبت‌های امام حسین (ع) طاغوت را از اریکه قدر فرو انداخت اما ما به این عزاداری‌ها توجه نداریم.

وی بابیان اینکه محرم بود که شاه را فراری داد و جنگ‌ها و فتنه‌های مختلف همچون فتنه ۸۸ را خنثی کرد، گفت: محرم بارها به داد انقلاب و مردم رسیده است.

حجت‌الاسلام مغیثی با اشاره به توصیه‌های اخیر مقام معظم رهبری عنوان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند بی‌بصیرت‌ها ناخودآگاه در جبهه باطل قرار دارند.

وی گفت: اقدامات این افراد خدمت به اهداف آمریکا و صهیونیست است چراکه عزاداری را وسیله‌ای برای اختلاف بین شیعه و سنی قرار داده‌اند.

امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه برخی به نام اسلام آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و پشت به وحدت اسلامی کرده‌اند، گفت: این‌ها ناخواسته به دشمن خدمت می‌کنند چراکه بصیرت ندارند.

وی با تأکید بر اینکه پیام اصلی عاشورا مقاومت و نترسیدن از دشمن است، گفت: امام حسین و ۷۲ تن از یارانش در برابر ۳۰ هزار نفر مبارزه کردند و تا آخرین‌نفس جنگیدند تا اسلام زنده بماند.

حجت‌الاسلام مغیثی بابیان اینکه باید به درس‌های عاشورا و کربلا توجه شود چراکه جنگ حق و باطل ادامه دارد، گفت: امروز شمر صحرای کربلا مرده اما نتانیاهو شمر زمان زنده است.

وی افزود: ملک سلمان و ترامپ نیز یزید زمان ما هستند لذا هرکس در این شرایط امام زمان خود را بشناسد و در مقابل دشمن بایستد ادامه دهند راه کربلاست.

امام‌جمعه نهاوند با انتقاد از محتوای برخی اشعار مداحی اظهار کرد: متأسفانه امروز برخی اشعار محرمی برگرفته از سبک و وزن آهنگ‌های سبک است.

وی با تأکید بر اهمیت ویژه مقاومت و تأثیرپذیری آن نسبت به مذاکره، گفت: ایران با مقاومت خود پهباد و نفت‌کش انگلیسی را سرنگون و توقیف کرد اما آمریکا جرأت تعرض را نداشت.

حجت‌الاسلام مغیثی تصریح کرد: بعد از چند سال مذاکره دوباره به نقطه اول رسیدیم چراکه دشمنان ما افرادی نیستند که منطق و حرف حساب را متوجه شوند.

دیدگاه شما