تازه های سایت

کد مطلب: 38594
14. شهريور 1398 - 20:55
فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب کشور گفت: مقاومت به عنوان یک گفتمان امروز در منطقه گسترش یافته است و تنها راه حل مشکلات کشور اتکا به این فرهنگ و گفتمان است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سردار محمدنظر عظیمی امروز در یادواره ۵۴ شهید سرافراز شهر و بخش گیان نهاوند  گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن همه دارند و پیشرفت ها و پیروزی های انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ شهادت و روحیه ظلم ستیزی رزمندگان انقلاب اسلامی بود.

وی اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا تجلیل و قدردانی از شهدای بزرگواری است که در راه انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم کردند و ما باید راه آنها را ادامه دهیم.
 
عظیمی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان مشکلات زیادی برای ما ایجاد کردند ولی به برکت خون شهدا از این مشکلات سربلند بیرون آمدیم.
 
وی بیان کرد: دشمنان از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی توطئه ها را بر ضد کشور شروع کرد و با برنامه ریزی جنگ را به راه انداختند و توطئه های بعدی شروع کردند ولی موفق نشدند.
 
فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب کشور افزود: با وجود این همه توطئه، امروز جمهوری اسلامی در ابعاد بین المللی شکست های  سختی به جبهه استکبار تحمیل کرده است و مقاومت را در منطقه عزتمند کرده است.
 
وی گفت: امروز مقاومت به عنوان یک گفتمان در دنیا شناخته میشود و با تکیه بر این فرهنگ و گفتمان بود که دشمن تکفیری را در منطقه شکست دادیم.
 
عظیمی با اشاره به نقشه دشمنان و تجهیز تکفیری ها برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی اظهار داشت: کسانی که بصیرت داشتند و احساس مسئولیت کردند در دفاع از حرمین شریفین رشادت های کم نظیری از خود نشان دادند و تکفیری ها را ناامید کردند.
 
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی نه تنها در مقابل استکبار کوتاه نیامده است بلکه توانسته کاری کند که مقاومت الان در منطقه دست برتر را داشته باشد و مقاومت را به عنوان یک فرهنگ معرفی کند.
 
فرمانده قرارگاه منطقه غرب کشور گفت: در همین اتفاقات اخیر و توقیف نفت کش انگلیسی و سرنگونی پهپاد آمریکایی که توسط جوانان مومن و رزمنده کشورمان انجام شد؛ دشمنان متوجه قدرت کشور شدند.
 
وی بیان داشت: فرهنگ مقاومت نسخه نجات بخش کشور در عرصه های مختلف است و برای حل مشکلات باید به نیروهای درونی اتکا کنیم.
 
عظیمی گفت: امروز نیروهای جوان و انقلابی در عرصه های مختلف شکست های زیادی به دشمن وارد کرده اند و به یاری خدا راه مقاومت را با قدرت ادامه می دهند.
 
 

دیدگاه شما