تازه های سایت

کد مطلب: 38526
10. شهريور 1398 - 9:27
نخستین "جلسه مطالبه گری در قالب هیئت اندیشه ورز بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند" با رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمود گودرزی فرمانده حوزه بسیج دانشجویی شهید محسن امیدی نهاوند در ابتدای جلسه ضمن تبریک هفته دولت، روز پزشک و روز داروساز گفت: هدف از این جلسه بررسی مطالبات عمومی شهرستان از حوزه بهداشت و سلامت است که در هیئت اندیشه ورز بسیج دانشجویی جمع آوری و تدوین شده است.

وی افزود: بحث مطالبه گری در حوزه بسیج دانشجویی تقابل نیست، بلکه کمک به روند اجرایی و برنامه های ادارات شهرستان است.

گودرزی ادامه داد: اعضای هیئت موضوعات اعلام شده و مطالبات مردم شهرستان را به دبیر هیئت اعلام و برخی اعضا مسئول بررسی و راستی آزمایی آنها شدند و جمع بندی مطالب امروز ارائه خواهد شد.

در ادامه دبیر هیئت اندیشه ورز بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند گفت: متاسفانه برخی مسئولین گمان می کنند مطالبه گری، فقط زیر سوال بردن و یا محکوم کردن به کم کاری است، اما هدف ما بررسی نقاط قوت و ضعف دستگاه های اجرایی و ارائه راهکار و پیشنهاد برای تقویت بیشتر نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف است.

مهدی رضایی مفرد افزود: مشکلاتی که امروز مطرح می شود، مطالبات مردمی است که از سوی اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج دانشجویی جمع آوری و راستی آزمایی شده است و بهتر است این موارد از سوی ما و در فضایی دوستانه مطرح شده و راهکارهای لازم برای آن اندیشیده شود تا اینکه خدایی نکرده به تنش بینجامد.

وی ادامه داد: ما یاری گر دستگاه های اجرایی هستیم و به دور از هر گونه اهداف سیاسی یا جناح بندی به دنبال رفع مشکلات و توسعه شهرستان نهاوند می باشیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند ضمن تشکر از حضور اعضا بسیج دانشجویی گفت: جا دارد هفته دولت را با یادی از شهیدان رجایی و باهنر گرامی بداریم، ما در مجموعه ی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پذیرای همه نظرات هستیم.

دکتر مومنعلی دارابی افزود: تلاش ما استفاده از نظرات قشر فرهیخته و دانشجوی شهرستان در راستای تقویت بیشتر و برطرف کردن نقاط ضعف احتمالی است.

در پایان مطالبات حوزه سلامت و بهداشت و درمان از سوی اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند مطرح و از سوی دکتر دارابی رئیس شبکه و مهرداد سلگی معاون درمان و مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پاسخ داده شد و دستورات لازم جهت برطرف ساختن نقاط ضعف و خدمت رسانی بهتر صادر شد.

دیدگاه شما