تازه های سایت

کد مطلب: 38503
8. شهريور 1398 - 14:44
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان اظهار کرد: ۵ کیلومتر از محور نهاوند-آورزمان قبل از اربعین بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن ربانی ارشد اظهار کرد: امروز در استان همدان با حمایت‌ها و همراهی استاندار و نمایندگان پرتلاش اقدامات خوبی در حوزه راه‌سازی در حال انجام است.

وی با تأکید بر بی‌سابقه بودن فعالیت‌های راه‌سازی طی ۱۹ سال گذشته خاطرنشان، کرد: تمامی این توفیقات و جذب اعتبارات در شرایطی به وقوع پیوسته که کشور در تحریم‌های ناجوانمردانه اقتصادی قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی اتان همدان، ادامه داد: تنها در شهرستان نهاوند در حوزه راه‌سازی و ایجاد زیرساخت‌های ریلی بالغ‌بر ۳۴۴ میلیارد تومان اعتبار وارد استان شده است، گفت: پروژه‌های دیگری همچون ساماندهی و بهسازی ۷۶ کیلومتر از محورهای روستایی شهرستان نیز به همت نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی طی سال گذشته تأمین اعتبارشده که امروز اغلب این پروژه‌ها در حال فعالیت هستند.

وی در خصوص اقدامات انجام‌شده در ورودی‌های شهرستان نهاوند، گفت: امسال قبل از سفر اربعین ۵ کیلومتر از محور نهاوند-اورزمان بااعتبار ۱۰ میلیارد تومان با حضور مسئولین ارشد کشور و استان زیر بار ترافیک خواهد رفت و این مهم علاوه بر سهولت و امنیت زوار اربعین برای مردم شهرستان و ایجاد زیرساخت‌های اقتصادی بسیار مهم و مفید واقع خواهد شد.

ربانی ارشد بابیان اینکه محور نهاوند-بروجرد ۳۰ کیلومتر است که ۲۰ کیلومتر در حوزه نهاوند است، گفت: در حال حاضر از ۲۰ کیلومتر راه موجود در حوزه نهاوند ۱۷ کیلومتر انجام و زیر بار ترافیک رفته و تنها ۳ کیلومتر باقی‌مانده کی طی روزهای آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به پیشرفت ۳۵ درصدی عملیات اجرایی محور نهاوند-فیروزان-کرمانشاه، گفت: در حال حاضر پروژه نهاوند-گیان دارای ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی که انتظار می‌رود مسئولین شهرستان در راستای رفع معارضین کمک کنند./مهر

دیدگاه شما