تازه های سایت

کد مطلب: 38491
7. شهريور 1398 - 8:49
به مناسبت هفته دولت با حضور سید سعید شاهرخی استاندار همدان چندین طرح در شهرستان نهاوند کلنگ زنی و افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سعید شاهرخی استاندار همدان به منظور افتتاح و کلنگ زنی پروژه های هفته دولت، به نهاوند سفر کرد و به مقام شامخ شهدای نهاوند ادای احترام کرد.

وی سپس عملیات تعریض و ساماندهی محور سه راهی برزول، دهفول و فارسبان به طول ۱۹ کیلومتر را کلنگ زنی کرد.

 

 

فاز اول این طرح به طول یک کیلومتر توسط اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با اعتبار ۲۳ میلیارد ریال ساماندهی می شود.

ربانی مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در این‌ مراسم گفت: این پروژه از آن دسته پروژه هایی که برای تعریض، عقب نشینی و همکاری شهروندان را می طلبد.

وی اظهار داشت: ۱۷۰ میلیارد تومان در این شرایط اقتصادی در حوزه راهها در شهرستان هزینه شده است که کار بزرگی است.

کلنگ زنی شهرک گلخانه ای سبزی و صیفی شهرستان نهاوند در روستای علمدار با حضور استاندار دیگر طرحی است که امروز کلنگ زنی شد.

این طرح در مساحتی حدود ۱۵ هکتار که ظرفیت تولید سالانه ۳۵۰۰ تن محصول را دارد، احداث می شود.

هزینه احداث این طرح ۴۵ میلیارد ریال است و درآمد سالانه آن ۱۶۰ میلیارد ریال خواهد بود و برای ۱۰۰ نفر اشتغال زایی خواهد داشت.

سعید شاهرخی، استاندار همدان نیز در این مراسم گفت: شهرستان نهاوند با سابقه انقلابی مثال زدنی و با داشتن پتانسیل های فراوان در همه بخش های مختلف و با داشتن طبیعت زیبا نگین سبز استان همدان است و دارای مردمانی نجیب و پرکار است.

وی اظهار داشت: مردم نهاوند شایسته بهترین خدمات هستند و امروز کارهای عمرانی خوبی در سایه همدلی مسئولان در شهرستان در حال انجام است.

 

 

شاهرخی افزود: در ابتدای شروع به کار در استانداری، تصمیم گرفتیم باتوجه به وجود ظرفیتهایی که در هر منطقه وجود دارد به دلیل صرف هزینه در مواردی که خروجی مفید داشته باشد سند راهبردی استان را با همکاری نماینده های مجلس و مدیران تنظیم کنیم که این سند برای نهاوند نیز تدوین شده است.

وی افزود: پیش بینی شده طی سه سال آینده ۱۸۰۰ میلیارد تومان در شهرستان نهاوند سرمایه گذاری صورت می گیرد که باعث اشتغالزایی میشود.

استاندار همدان گفت: امیدواریم به زودی شاهد بهره برداری پروژه های این بخش در شهرستان باشیم که باعث رونق تولید میشود

شاهرخی گفت: با وجود همه تحریم های موجود با توجه به مزیت ها و توانمندی ها در مناطق استان سند توسعه راهبردی را مطرح و هر شهرستان را به گونه ای تعریف وظایف و خدمات شد.

 

 

استاندار همدان گفت: در حوزه های گردشگری شهرستان سراب های گیان فارسبان و گاماسیاب و…در سند توسعه دیده شده است.

وی عنوان کرد: در حوزه معادن قرار نیست خام فروشی سنگ انجام شود و نهاوند یکی از شهرهای مستعد در حوزه معادن است که بالاترین خلوص را در بحث سنگ های معدنی دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما