تازه های سایت

کد مطلب: 38470
5. شهريور 1398 - 21:13
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه شنیده ایم برخی مدیران با کاندیداهای انتخابات مجلس شب نشینی دارند، گفت: مدیران دولت حق برگزاری میتینگ انتخاباتی را ندارند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مصطفی آزاد بخت پیش از ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، با تاکید بر وفاق و همدلی مسئولان شهرستان برای توسعه گفت: شاهد فعالیت های پرشور امام جمعه نهاوند در شهرستان هستیم.

وی بابیان اینکه نهاوند با قدمت ۷ هزار ساله و شهدای شاخصی از جمله شهید حیدری، شهدای ابوذر و شهید امیدی و شهدایی که هرکدام در هر زمان خاص خودش رسالت خود را انجام داده اند، قدم در راه توسعه گذاشته و مسیر را ادامه می دهد، گفت: باید برای توسعه همه جانبه نهاوند برنامه داشت.

آزادبخت با تاکید بر اینکه حواشی و اختلافات در گذشته اجازه پیشرفت نهاوند را نمی داد اما با گزارش عملکردی که از فرماندار نهاوند شنیدم رنگ توسعه به شهرستان برگشته است، گفت: رسالت ما امیدواری مردمی است که دشمن تلاش در ناامیدی آنها دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در ادامه به موضوع انتخابات اشاره کرد و با بیان اینکه انتخابات امتحان برجسته و صحنه حساسی است، گفت: متولیان برگزاری انتخابات حق ندارند در انتخابات درگیر احزاب شوند.

وی با بیان اینکه تنگه احد را در انتخابات به ما سپرده اند و برای انتخابات بدهکار و وامدار احدی نیستیم، گفت: با حفظ احترام همه، خودمان را هزینه هیچ کس نمی کنیم.

آزادبخت با بیان اینکه در نهاوند کار حساس تر است و رقابت انتخاباتی جدی می شود، گفت: هرکس نمی تواند صادقانه بی طرف باشد کنار بکشد.

آزاد بخت با بیان اینکه احتیاجی نداریم حفظ ظاهر کنیم، گفت: شنیده ایم برخی مدیران با کاندیداها شب نشینی دارند که مطلب را می گوییم که بدانند متوجه ایم.

دیدگاه شما