تازه های سایت

کد مطلب: 38469
5. شهريور 1398 - 21:01
رئیس هیئت کاراته نهاوند از کسب ۱۱ مدال رنگارنگ توسط پسران کاراته کای این شهرستان در مسابقات قهرمانی کشوری سبک شوتوکان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سعید علی بخشی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشوری کاراته  سبک شوتوکان به میزبانی استان تهران برگزار شد.

وی با اشاره به حضور نمایندگان شهرستان نهاوند در این مسابقات، اظهار کرد: پسران کاراته کای نهاوند در این مسابقات موفق به کسب ۱۱ مدال رنگارنگ شدند.

رئیس هیئت کاراته نهاوند افزود: در این مسابقات علی رئیسی، محمد کیانی، محمد رسول احمدوند، علیرضا دارایی، حسین روزبه، محمدپارسا کیانی و امیررضا سلگی ۷ مدال طلا کسب کردند.

وی از کسب ۲ مدال نقره توسط ابوالفضل ترکاشوند و علیرضا حسین زاده خبر داد و گفت: امیررضا دارایی و محمدهادی دارائی نیز در این مسابقات موفق به کسب مدال برنز شدند.

علی بخشی با اشاره به اینکه کاراته کاهای نهاوندی با مربیگری سید مرصاد ظفری در این مسابقات موفق به کسب کاپ اخلاق نیز شدند، گفت: امیدواریم با حمایت‌های مسئولین شهرستان و استان بتوانیم جایگاه ورزش نهاوند را در سطوح مختلف ملی و فراملی به عالی‌ترین رتبه برسانیم.

دیدگاه شما