تازه های سایت

کد مطلب: 38468
5. شهريور 1398 - 21:04
همزمان با چهارمین روز از هفته دولت ۲ پروژه خدماتی و تولیدی در نهاوند بهره‌برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، با حضور آزاد بخت معاون استاندار همدان، فرماندار نهاوند و اعضای شورای اداری شهرستان مدرسه ۱۵ کلاسه خیر ساز حمیدی و واحد تولیدی شوینده در نهاوند به بهره‌برداری رسید.

مصطفی آزاد بخت در آیین افتتاح این پروژه‌ها، اظهار کرد: نهاوند به‌واسطه سابقه درخشان جایگاه ویژه‌ای در استان دارد.

وی با اشاره به اینکه مردم ما در دوران جنگ تحمیلی از جان خود گذشتند و امروز نیز درراه آبادانی ایران اسلامی با نیت خیر از مال خود می‌گذرندف گفت: ارزش این مهم کمتر از مبارزه در میدان نبرد نیست.

معاون استاندار همدان در ادامه، افزود: امروز تولیدکنندگان نیز رزمندگان خط مقدم درنبرد اقتصادی هستند لذا همه مسئولین وظیفه‌دارند در راستای حمایت از این افراد قدم بردارند و با تمام توان نسبت به پیگیری امورات آن‌ها اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی به‌واسطه حضور مردم درصحنه‌های مختلف به موفقیت دست‌یافته است، گفت: امروز اقتدار ایران اسلامی در جهان بیش از هرزمانی قابل‌مشاهده است.

آزاد بخت افزود: نمونه بارز اقتدار ایران اسلامی در حوزه سیاست خارجی مذاکرات هسته‌ای بود که دشمن به‌صورت یک‌طرفه آن را نقض کرد و امروز نیز رزمندگان دلاور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سرنگون کردن پهپاد آمریکایی اقتدار و توان دفاعی ایران اسلامی را به اثبات رسانند.

وی تأکید کرد: امروز آمریکا توان انجام هیچ عکس‌العملی علیه ایران اسلامی را ندارد و این مهم در مواضع آن‌ها در خصوص پهپاد و هواپیمای مسافری این کشور در آسمان خلیج‌فارس مشهود است.

فرماندار نهاوند نیز در ادامه با اشاره به بهره‌برداری از مدرسه ۱۵ کلاسه خیری حمیدی بااعتبار ۴ میلیارد تومان، گفت: اعتبار ساخت این پروژه از محل اعتبارات خیری با امکانات و سیستم نوین آموزشی و آخرین مقررات ساختمان ساخته‌شده است.

مراد ناصری افزود: واحد تولیدی شوینده در شهرک صنعتی نهاوند نیز بااعتبار ۲ میلیارد تومان از محل آورده متقاضی و ۹۹ میلیون تومان تسهیلات بهره‌برداری شد.

دیدگاه شما